فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به ایران داشته باشد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور با بیان اینکه هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به ایران داشته باشد، گفت: هم‌اکنون خاکریزهای کشورمان در داخل کشور نیست و ‌ما در خارج از کشور دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 25February 2019

هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به ایران داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار «محمدتقی اوصانلو» امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان «حمید و مهدی باکری» اظهار داشت: ملت ایران با جان و دل بیانیه گام دوم رهبری را تحقق می‌‌بخشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و ملت ایران همیشه نشان داده پشتیبان نظام اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور عنوان کرد: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است و داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام خاطره شهدا امری لازم و ضروری است و من از بانیان برگزاری یادواره‌های شهدا در اردبیل تشکر می‌کنم.

اوصانلو تصریح کرد: 40 سال از پیروزی انقلااب اسلامی ایران می‌گذرد و به برکت خون پاک شهدای والامقام هر روز که می‌گذرد ملت قهرمان ایران بیشتر از همیشه در صحنه حاضر بوده و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

وی بیان داشت: دشمنان و استکبار جهانی با نقشه‌های مختلف درصدد تضعیف نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران پرچم انقلاب اسلامی ایران پابرجا می‌ماند و تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور گفت: رزمندگان آذربایجان و به ویژه اردبیل نقش اساسی در عملیات کربلای 4 و 5 و بدر و خیبر داشتند و شهید مهدی باکری نقش ارزنده‌ای داشت که یاد و خاطرش برای همیشه جاودان می‌ماند و تا آخرین لحظه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

اوصانلو بیان داشت: هم‌اکنون خاکریزهای کشورمان در داخل کشور نیست و ‌ما در خارج از کشور دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان در سوریه و مناطق مختلف گفت: امروز ارتش جهانی اسلامی برای دفاع از مرزهای اسلامی تشکیل داده شده است.

وی ادامه داد: برای دفاع از مملکت فرقی نمی‌کند در شمال غرب حضور داشته باشیم یا در مرزهای رژیم صهیونیستی؛ بلکه هدف ما این است که از مرز و بوم کشورمان دفاع کنیم و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: هم‌اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و راهکاری اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و قرارگیری در مسیر شهدای والامقام است.

اوصانلو خاطرنشان کرد: برای این انقلاب شهدای والامقامی داریم که در سایه این شهدا امنیت و اقتدار همه‌جانبه‌ای در کشورمان به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز به اقتدار و عظمت ملت ایران پی برده‌اند و حساب ویژه‌ای روی ایران باز شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور متذکر شد: مسئولان ما نیز بدانند که در رکاب ولایت فقیه باشند ما در کنار آنان هستیم و بی‌شک کسانی که می‌ترسند نفوذی و اجنبی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها