مدیر ادبیات اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

برگزاری نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری» در سمنان

«فاطمه مصطفوی» گفت: نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری در نکوداشت چهل سالگی انقلاب» روز دوشنبه 13 اسفند ماه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 26February 2019

«فاطمه مصطفوی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و ترسيم رشادت‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان خاک ايران همواره يک الزام محسوب می‌شود. با توجه به ماهيت ادبيات و تاثيرگذاری آن برروی نسل جوان، ادبيات پايداری مهمترين مجرای انتقال پيام دفاع مقدس به نسل‌های بعدی انقلاب به شمار می‌رود.

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان بیان داشت: ادبیات پایداری، سابقه‌ای به قدمت تمدن بشری دارد و در هر مقطعی در قالب شعر، غزل، نثر و حماسه ظهور داشته است. ایثار، جانفشانی و ظلم‌ستیزی بارزترین جلوه‌های ادبیات پایداری است.

وی گفت: هدف از برگزاری نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری» بازشناسی دستاوردهای دفاع مقدس در قالب ادبیات و تاریخ در سطح جامعه و بازشناسی فرهنگ جهاد، شهادت و پایداری و پاسداری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

مصطفوی عنوان کرد: این نشست روز دوشنبه 13 اسفند ماه از ساعت 9 الی 11 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور دانشجویان رشته ادبیات پایداری و اساتید ادبیات برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: این مراسم با سخنرانی «یدالله شکری» و «مقصود پرهیز جوان» با موضوعات سیری در ادبیات منظوم پایداری و مفاهیم ادبیات پایداری در داستان کوتاه همراه خواهد بود.

نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری» در سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار