مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس در استان فارس ایجاد شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس بر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی شعر مقدس کشور در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 26February 2019

دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس کشور در فارس ایجاد شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» امروز در بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و اختتامیه دومین جشنواره شعر ترنم حماسه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس با توجه به جایگاهی که استان فارس و شهر شیراز دارد در این شهر ایجاد و در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه فارس در دوران دفاع مقدس 36 رده رزم و پشتیبانی رزم داشته است، افزود: استان فارس به واسطه نزدیکی به خوزستان از استان‌های پیشرو بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: براساس آمار 257 هزار ایثارگر مربوط به استان فارس است که 15 هزار شهید و 42 هزار جانباز و آزاده و مابقی رزمندگان عزیز هستند.

گرامی اضافه کرد: در بحث دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مدافعین حرم در منطقه باز هم استان فارس از استان‌های پیشرو بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از 13 عنوان کتاب که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس چاپ و منتشر شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار