مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

یگان موزیک نیروی دریایی کنارک به مرحله کشوری جشنواره «ترنم فتح» راه پیدا کرد

«مهدی رحیم آبادی» از راهیابی یگان موزیک نیروی دریایی کنارک به مرحله کشوری جشنواره «ترنم فتح» خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 26February 2019

یگان موزیک نیروی دریایی کنارک به مرحله کشوری جشنواره «ترنم فتح» راه پیدا کرد«مهدی رحیم آبادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: جشنواره «ترنم فتح» با اهداف معرفی ظرفیت‌های رده‌های موزیک ارتش و سپاه، ارتقای فرهنگ هنر اسلامی، انقلابی و ملی و نیز برقراری انسجام، کسب تجربه در مسابقه‌ و جشنواره‌ها برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت یگان های موزیک عنوان کرد: حضور رزم نوازان در محافل هنری، یادواره‌ها و نشست‌های رسمی، علاوه بر روحیه نشاط و شادابی، در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی به عنوان میزبان منطقه ششم در جشنواره «ترنم فتح» معرفی شده بود، بیان داشت: پس از معرفی گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و سیستان و بلوچستان، گروه‌های منتخب معرفی شدند.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه هر استان یک گروه به این جشنواره به دبیرخانه منطقه شش معرفی کرد، عنوان کرد: بعد از داوری‌های صورت گرفته، یگان موزیک «مرکز آموزش 04 امام رضا(ع)» در بیرجند و یگان موزیک «نیروی دریایی کنارک» استان سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: این دو یگان در ابتدا هم امتیاز شدند، اما پس از بررسی نهایی یگان موزیک نیروی دریایی کنارک به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار