فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در ساخت و سازها خوب کار نکرده‌ایم

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ملی و بومی و اسلامی در حوزه ساخت و سازها خوب کار نکرده‌ایم.
کد خبر: ۳۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 26February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز سه شنبه (هفتم اسفند ماه) در مراسم گرامیداشت روز مهندس اظهار اشت: در مشارکت سیاسی می گویند میزان رأی ملت است و  مقام معظم رهبری هم گفتند مشروعیت حکومت با رای و خواست و اراده مردم است.

وی با بیان اینکه به دلایل مختلف یک کسری و نقصانی وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم خود را با جمهوریت وفق دهیم، افزود: جمهوریت یک تعهد همگانی است و باید هرکسی هرجا هست کارش را خوب انجام دهد،  اگر ادب و فرهنگ جمهوریت را داشته باشیم باید هر کسی در زمینه کاری خود خوب فعالیت کند.

سردار کشکولی  گفت: هرکسی هر جا هست، با هر دین و گرایش سیاسی و قومیت و مرتبه علمی و مناصب حکومتی متعهد است، کار را باید خوب انجام دهد اگر ندهد خیانت کرده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی در بخش ساخت و سازها و معماری بناها  بیان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ملی و بومی و اسلامی در حوزه ساخت و سازها خوب کار نکرده ایم و هنوز این تعهد جمعی را نمی بینیم که برای تحقق یک هدف به صورت جمعی فعالیت شود، تنها به صورت فردی کار می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  عنوان کرد: در حوزه ساخت و ساز نیز باید در هر بخشی که کوتاهی و قصوری صورت گرفت به یکدیگر تذکر بدهیم.

 سردار کشکولی ادامه داد: طراح، مجری و ناظر همه باید به همدیگر تذکر بدهیم  و جمعی اندیشه ورز بیایند فارغ از هر خط و جناح سیاسی کار کنند و کاستی های حوزه ساخت و ساز و نقاط مثبت این بخش را بررسی و احصاء کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار