کارشناس مذهبی:

زوج‌های جوان با اقتدا به حضرت زهرا (س) همدلی در زندگی را در اولویت قرار دهند

حجت‌الاسلام «حسین آقامیری» گفت: زوج‌های جوان با اقتدا به حضرت زهرا (س) همدلی و سازگار بودن در زندگی را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ - 27February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) یادواره شهدای زن و مراسم بزرگداشت مقام زن به همراه جشن ازدواج 400 زوج جوان با عنوان «پیوند فاطمی» در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «حسین آقامیری» کارشناس مذهبی یکی از صفات حضرت زهرا(س) را سلیمه به معنای سازگار بودن عنوان کرد و اظهار داشت: زوج‌های جوان با اقتدا به حضرت زهرا(س) همدلی و سازگار بودن در زندگی را در اولویت قرار دهند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به از خودگذشتگی همسران شهدای مدافع حرم افزود: تا زمانی که همدلی و همراهی بین این دو همسر نبود هرگز همسران خود را در جنگ با داعش عازم جبهه ها نمی کردند.

زوج های جوان با اقتدا به حضرت زهرا(س) همدلی در زندگی را در اولویت قرار دهند

آقامیری ادامه داد: همچنین این همدلی و همراهی در همسران و مادران رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز به اثبات رسید و این زنان شجاع و فداکار همسران خود را رهسپار جبهه می‌کردند.

در این مراسم از چادر سفیدنشانه بخت و از چادر سیاه به نشانه اقتدار زن مسلمان ایرانی توسط مادر بزرگوار شهیده  «طاهره اشرف گنجویی» و مادر بزرگوار شهیده «محبوبه مرسل‌پور» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها