تقدیر از مادران و همسران شهدا در خراسان شمالی

در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از مادران و همسران شهدا و همچنین همسران جانباز خراسان شمالی تقدیر شد.
کد خبر: ۳۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ - 27February 2019

تقدیر از مادران و همسران شهدا در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، صبح امروز «سیدعباس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور مادران و همسران شهدا و جانباز برگزار شد، اظهار داشت: نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مراتب پررنگ تر از نقش مردان بود.

وی با اشاره به واقعه کربلا گفت: واقعه با عظمت کربلا توسط حضرت زینب (س) بود که بازگو شد و اگر ایشان نبودند کربلا در کربلا می ماند؛ در طول تاریخ انقلاب اسلامی هم زنانی داشتیم با اینکه مادر 3 شهید بودند اما می‌گفتند خودم، جانم، فرزندانم و همسرم فدای انقلاب اسلامی می شویم.

حسینی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: ایشان می فرمایند «من به جد مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله، بهتر از مردم کوفه در عصر امیرالمومنین (ع) و بهتر از مردم کوفه در عصر اباعبدالله الحسین (ع) است».

در پایان مراسم از مادران و همسران شهدا و همچنین همسران جانباز خراسان شمالی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز مادر و روز زن تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها