سرهنگ آسمند:

زنان کهگیلویه و بویراحمد نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند، گفت: نقش زنان این استان در تدوین دانشنامه استانی جنگ مورد توجه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۳۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ - 27February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» امروز (چهارشنبه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن سینما «انقلاب» شهر یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره با گرامی‌داشت سالروز تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: چنین برنامه‌ای به صورت همزمان با میلاد فرخنده بانوی اول جهان در سطح بین‌المللی و در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: زنان این استان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشتند و به ویژه در دوران دفاع مقدس در همه ابعاد چه به صورت مستقیم و چه به صورت حمایت و پشتیبانی در پشت جبهه و ارائه خدمات امدادگری فعالیت داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دنبال این هستیم نقش زنان را در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس مورد توجه قرار دهیم تا نسل‌های جدید بیش از گذشته با نقش بی‌بدیل مادران خود در دوران دفاع مقدس آشنا شده و زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار