امیر اسماعیل زاده مطرح کرد:

برنامه های سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در هفته دفاع مقدس

سازمان حفظ آثار ارتش با همکاری بسیج ادارات کشور در برگزاری نمایشگاه یاد یاران در مصلی تهران اقدام نموده و نمایشگاه­هایی در مساجد با همکاری بسیج محلات برگزار می­نماید.
کد خبر: ۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹ - 20September 2013

برنامه های سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد علی اسماعیل­زاده رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی، دوران دفاع مقدس را دورانی سراسر افتخار برای ملت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان بیان نموده و تلاش در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران را افتخاری برای خود و هم رزمانش در این سازمان دانست.

امیر سرتیپ دوم اسماعیل­زاده در ادامه با تشریح اقدامات سازمان حفظ آثار ارتش در هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری نمایشگاه­های مختلف در سطح کشور به خصوص در سطح پادگان­ها و مراکز آموزشی و همکاری در برگزاری نمایشگاه­هایی با عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را از جمله اقدامات این سازمان در هفته دفاع مقدس اعلام نمود. همایش بزرگ مردان آسمانی که به همت بسیج ناحیه جماران در منطقه لشکرک با انجام نمایش­های بزرگ میدانی و برنامه­های مختلف جانبی از دیگر اقدامات و همکاری­های این سازمان با دیگر ارگان­ها و نهادهای کشور است.

ایشان در ادامه به رونمایی از دو عنوان کتاب پرواز تا خدا نوشته سید بهزاد میر احمدی و اسماعیل در قربانگاه نوشته داوود الیاسی در هفته دفاع مقدس اشاره نمودند و در زمینه فعالیت­های رسانه­ای نیز با در نظر گرفتن سلایق جامعه و همکاری رسانه­ها از جمله خبرگزاری­ها و روزنامه­های کثیر الانتشار مقالات و متون با موضوعیت دفاع مقدس تهیه شده که جامعه را از این گنج دفاع مقدس بهره­مند خواهد کرد.

گفتنی است، سازمان حفظ آثار با همکاری بسیج ادارات کشور در برگزاری نمایشگاه یاد یاران در مصلی تهران اقدام نموده و نمایشگاه­هایی در مساجد با همکاری بسیج محلات برگزار می­نماید.

نظر شما
پربیننده ها