بازدید سردار «محمد ناظر» از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز+ تصاویر

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در محل احداث موزه انقلاب و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز حضور یافت و از روند ساخت این مجموعه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۳۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 28February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سردار «محمد ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در محل احداث موزه انقلاب و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز حضور یافت و با سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار ناظر پس از جلسه با مهندسین مرکز فرهنگی از ساختمان در حال ساخت بازدید به عمل آورد و ضمن ابراز خرسندی از سرعت پیشرفت این مجموعه، در جریان روند تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید سردار ناظر به همراه مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز به دیدار سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده نیروی انتظامی استان البرز رفتند و در خصوص فعالیت‌های متقابل اداره حفظ آثار دفاع مقدس و نیروی انتظامی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بحث و تبادل نظر کردند.

شایان ذکر است به مدد الهی فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز تا پایان سال 97 تکمیل شده و اجرای فاز دوم این مجموعه فرهنگی در ابتدای سال 1398 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار