فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد

سردار« منوچهر امان اللهی» گفت: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگزاری به مردم در ایام نوروز آماده هستیم.
کد خبر: ۳۳۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ - 28February 2019

پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم نداردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در بازدید از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگزاری به مردم در ایام نوروز آماده هستیم.

سردار امان اللهی گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود اولین چیزی که مطالبه می‌کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و بخصوص شهرهای اورامان‌نشین بیانگر وجود امنیت است.

وی گفت: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این هدف مهم از همه چیز می گذرد.

سردار امان اللهی گفت: در بررسی های انجام شده، کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور بوده است و مسافران نوروزی نیز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار