سردار اشتری در اصفهان:

لشکر امام حسین (ع) لشکر خط شکن و پیروز دفاع مقدس بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: لشکر امام حسین (ع) لشکر خط شکن و پیروز دفاع مقدس بود و شهید حاج حسین خرازی فرمانده این لشکر نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان بود.
کد خبر: ۳۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ - 28February 2019

لشکر امام حسین (ع) لشکر خط شکن و پیروز دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار حسین اشتری عصر امروز پنجشنبه در مراسم سالگرد شهید حسین خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: اصفهان در طول دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید،  و ۵۰ هزار جانباز و معلول دفاع مقدس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آزاده دلاور  تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای بزرگوار استان اصفهان که در یگان‌های رزم لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) و لشکر ۸ نجف اشرف بیشترین نقش را در دفاع مقدس داشتند، افزود:  لشکر امام حسین (ع) لشکر خط شکن و پیروز دفاع مقدس بود، لشکری که در سخت‌ترین شرایط در دوران دفاع مقدس برای دفاع حاضر بود.

شهید خرازی نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان بود

 فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهید خرازی فرمانده رشید و دلاور لشکر ۱۴ امام حسین (ع)  نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان بود، ابراز داشت: فرماندهی ایشان استثنایی بود و وی  ابعاد مختلف هیبت یک فرمانده را داشت، فرمانده یعنی هدایت کننده یک لشکر اما حاج حسین با تعریفی که به صورت کلاسیک در دنیا مطرح است متفاوت بود و همه فرماندهان ما اینگونه بودند.

وی ادامه داد: فرماندهان شهید ما نمونه شجاعت و افتخار کشور ما بوده و هستند، شهید خرازی فرمانده‌ای مقتدر، عالم، آشنا به علوم نظامی، محبوب قلوب رزمندگان اسلام، نمونه‌ای از یک جوان انقلابی و مسلمان پیرو امام راحل است که در عین حال تواضع در ایشان جلوه‌گر بود، فرمانده‌ای که در قرارگاه‌های سپاه هر زمان طرحی برای عملیات داده می‌شد نظراتش به اندازه ای کارشناسانه‌ بود که فرماندهان منتظر نظر ایشان می‌ماندند.

ولایت‌مداری شهدی خرازی زبانزد همگان بود

سردار اشتری با بیان اینکه شهید خرازی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بود، ابراز داشت: ولایت‌مداری شهدی خرازی و ارتباط صمیمانه و مقتدرانه وی با بسیجی‌ها در جبهه زبانزد همگان بود.

وی با بیان اینکه زندگی شهیدانی مانند خرازی، کاظمی، ردانی پور، میثمی و دیگر شهدای بزرگوار دفاع مقدس الگویی برای جوانان امروز است، بیان داشت: با الگو قرار دادن زندگی شهدا به یقین در مسیر درست زندگی قرار گرفته و جامعه ما نیز راه سعادت و خوشبختی را طی خواهد کرد.

شهدای مدافع امنیت ادامه دهنده راه فرمانده خود شهید خرازی بودند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه موفقیت‌های کشور برگرفته از روحیه جهادی و الگو گرفتن چنین روحیه‌ای از شهدا بوده است، تاکید کرد: شهدایی که در حادثه تروریستی سیستان از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به شهادت رسیدند به یقین ادامه دهنده راه فرمانده  بزرگوار خود شهید خرازی بودند.

وی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب نیز در دفاع از کشور و الگو قرار دادن راه شهدا کم نگذاشته‌اند و شهدای مدافع حرم با شهادت خود نشان دادند که جوانان از هر نسلی برای دفاع از این انقلاب و دین حاضر هستند.

شهید خرازی در زندگی تنها رضای خداوند را ملاک عمل قرار داده بود

سردار اشتری با بیان اینکه ادامه دادن راه شهدا با عمل به سیره آنها میسر می‌شود، گفت: رمز پیروزی شهید خرازی در هدایت رزمندگان و پیروی عملیات‌ها این بود که به جای خواسته‌های دل خود تنها رضای خداوند را ملاک عمل قرار داده و از فرامین رهبر خود تبعیت کامل داشت و دیگر فرماندهان نیز از رویه این شهید بزرگوار تبعیت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه تشییع باشکوه شهدای مدافع امنیت اصفهان حرکت هوشمندانه‌ای بود که دشمنان را خلع سلاح کرد، بیان داشت: امنیت با ثبات و پایدار کشور ما مدیون خون شهدا، فداکاری نیروهای مسلح، هدایت هوشمندانه کشور توسط رهبر انقلاب و سرسپردگی مردم به فرامین ایشان است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون بیان داشت: درست از روز ۲۳ بهمن ۵۷ دشمنی‌ها با ملت ایران آغاز شد، ترورهای مردم و مسئولان نظام، ایجاد قائله کردستان و دیگر نقاطی در کشور که شهید خرازی در خنثی سازی آنها نقش موثری داشت، راه‌اندازی جنگ، تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی از مواردی است که توسط دشمنان برای بر زمین زدن انقلاب و نظام در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شد اما ملت ایران توانست همه این برهه‌های سخت را با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف روزهای ابتدایی جنگ آمادگی نظامی ما بی بدیل است، تاکید کرد: آن زمان رزمندگان ما با دست خالی دفاع از این کشور را برعهده گرفتند و رشادت شهید خرازی‌ها موجب پیروزی ما در عملیات‌های مختلف شد.

دشمنان تاب ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی را نداشتند

اشتری با اشاره به اینکه دشمنان تاب ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی را نداشتند و این موضوع را بارها در سخنان خود مطرح کردند، اظهار داشت: به لطف خداوند امروز انقلاب ما ۴۰ ساله شده است و مردم حساب این انقلاب را از مشکلات موجود در کشور از جمله معضلات اقتصادی و عملکرد برخی مسئولان جدا کردند و ۲۲ بهمن به یادماندنی را در تاریخ کشور ثبت و در تشییع شهدای مدافع امنیت نیز سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دشمنان در راه اندازی جنگ نرم ادامه داد: هدف دشمن از وارد شدن در جنگ نرم و استفاده از فضای مجازی در این راستا تغییر ذائقه فرهنگی مردم است و مسئولان باید در برنامه‌ریزی در این راستا دقت عمل لازم را مبذول دارند.

مسئولان قدردان ملت ایران باشند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان این مردم بوده و وظایف خود را در قبال آنها به درستی انجام داده و در برابر مشکلات فرهنگی و اقتصادی پاسخگو باشند، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای دهه پنجم و ۴۰ سال دوم انقلاب است، این بیانیه صرفا مسئولان را شامل نمی‌شود همه مردم به ویژه جوانان باید به درستی آن را مطالعه و در کارهای خود مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به هفت موضوع مهم در کشور شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اشاره کرده‌اند، ادامه داد:  تحقق این بیانیه تحت عنوان گام دوم انقلاب اسلامی در عبور بحران‌های فعلی و پیش روی کشور کمک‌کننده خواهد بود.

پیروی از ولایت فقیه در  عبور از مشکلات کشور راهگشاست

سردار اشتری با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه در  عبور از مشکلات کشور راهگشاست، تاکید کرد: شهدای ما پیرو ولی فقیه زمان خود بودند و به نوعی مدافعان حریم ولایت بودند و امروز وظیفه ماست که در این راه گام برداریم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب با توجه به روحیه جهادی جوانان آینده روشنی در پیش رو داریم، تاکید کرد: بشار اسد در سفر خود به ایران  پیروزی و آزادی کشوری را مدیون جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و شهدای ما برشمرد، اگر امروز رئیس جمهور روسیه  به خدمت رهبر معظم انقلاب شرفیاب می‌شود به برکت خون شهدا و استقلال و قدرت ناب کشور ما در دنیاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها