سردار میراحمدی:

اطلاعات مربوط به مراکز پشتیبانی تروریست‌ها را در اختیار داریم

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: توسعه اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی امنیت مردم از اقدامات اصلی دشمن بوده است؛ اما دشمن بداند که اطلاعات مربوط به مراکز پشتیبانی تروریست‌ها در اختیار ماست.
کد خبر: ۳۳۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ - 01March 2019

سردار «سید مجید میراحمدی»به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید مجید میراحمدی» جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه پنجشنبه در یادواره بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان بلوچستان در اهواز با بیان اینکه شهدای امنیت حق بزرگی بر گردن یکایک مردم ایران دارند، اظهار داشت‌: اگر امروز امنیتی در این منطقه طوفان‌زده سراسر نا‌امن وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران همچون نگینی در منطقه و جهان از حیث ثبات و امنیت قابل قول می‌درخشد، قطعا همه این‌ها مرهون زحمات و خون‌های پاک شهیدان است.

وی گفت: جا دارد مسئولان قدر این مردم عزیز و شریف را به خوبی بدانند و تا پای جان برای حل مشکلات مردم فداکاری و ایثار و تلاش کنند تا بار سنگین این شرایط سخت را از دوش این ملت بردارند.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت ایران هستند، تصریح کرد: جریان‌های تروریستی شکل گرفته در منطقه برای این بود که جمهوری اسلامی ایران را نا‌امن و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، ولی شهدای مدافع حرم کیلومتر‌ها دورتر جنگیدند و خون خود را نثار کردند تا ایران برای همیشه در امنیت کامل باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن‌سازی ایران به ازای هر اقدام تروریستی گفت‌: حمایت‌کنندگان با ظرفیت‌های گسترده مالی تروریست‌ها را پشتیبانی می‌کنند به طوری که در استان سیستان و بلوچستان سال‌های گذشته با گروه‌های تروریستی مواجه بودیم که پای برهنه بودند و یا امکانات بسیار ابتدایی در اختیار داشتند، اما امروزه این گروه‌های تروریستی به مدرن‌ترین و مجهزترین سلاح‌ها مجهز شده‌اند.

سردار میراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت‌: در بیانیه گام دوم که مقام معظم رهبری صادر فرمودند در ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نکته مهم آن شناخت طرح‌ها و برنامه دشمن است. آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های گسترده که به تعبیر خودشان بشریت نظیر آن را ندیده است، اقتصاد کشور و معشیت مردم را مختل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل ستاد چندصد نفره تلاش می‌کند با تعبیر خودشان درآمد جمهوری اسلامی را به صفر برسا‌ند و ورود هر امکانی را به کشور‌مان ناممکن کند و در اثر فشار اقتصادی ایران دچار اغتشاش و ناامنی شود و مردم برای اعتراض به حکومت به خیابان‌ها بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها