تجدید میثاق حجت‌الاسلام «محامی» با آرمان‌های امام (ره) و شهدا

امام جمعه جدید زاهدان در اولین جمعه آغاز به خدمت خود با آرمان‌های امام (ره) و شهدا در گلزار شهدای زاهدان تجدید ميثاق کرد.
کد خبر: ۳۳۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 01March 2019

تجدید میثاق حجت‌الاسلام «محامی» با آرمان‌های امام و شهدا در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز و در اولین جمعه آغاز به خدمت خود در این استان با حضور در گلزار شهدای زاهدان، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید ميثاق کرد.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام محامی سپس با حضور در مصلی قدس زاهدان، در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا به معنای این است که انسان خودش را از آلودگی و راه کج محافظت کند و اگر کسی اخلاق‌مدارانه رفتار و در راه راست گام بردارد، بدانیم که آن انسان دارای تقواست.

وی بیان کرد: ما نباید بگذاریم‌ گناه به دل ما راه پیدا کند و این ممکن نخواهد شد، مگر با شناخت مسائل اعتقادی. اگر ما تقوا داشته باشیم از آتش جهنم دور خواهیم شد و مورد لطف پروردگار خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محامی با اشاره‌ به حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و عرصه‌های مهم سیاسی کشور خاطرنشان کرد: مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم وجود برف و باران در بسیاری از نقاط کشور باز هم‌ با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام‌کردند.

امام جمعه زاهدان در پایان گفت: از رهبر معظم انقلاب به جهت اعتمادی که به بنده حقیر داشته‌اند و مرا برای خدمت به مردم شریف استان برگزیدند، تشکر ویژه می‌کنم؛ چرا که ایشان نگاه ویژه‌ای به این استان و مردم آن دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها