برگزاری کارگروه فنی و مهندسی مرکز فرهنگی و دفاع مقدس قم

جلسه کارگروه فنی و مهندسی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم با حضور اعضای کارگروه و کارشناسان فنی در محل پروژه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 02March 2019
تشکیل کارگروه فنی و مهندسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در این جلسه که به منظور بازبینی آخرین اصلاحات صورت گرفته روی طرح و نقشه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، ابتدا احمدحسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته پرداخت و از همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در ساخت این موزه تلاش و همت مضاعفی داشته‌اند قدردانی کرد.
 
وی ساخت این مرکز فرهنگی در استان قم را دارای دستاورد‌های فراوان معنوی دانست و گفت: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس ما را یاری کنند.
 
«محمد منزوی» جانشین معاونت مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه با تشریح اهمیت نقش موزه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: دستاورد‌های معنوی دفاع مقدس باید در جامعه نشر پیدا کند.
 
در ادامه جلسه کارگروه، اصلاحات صورت گرفته نسبت به طرح و نقشه‌های قبلی توسط مهندس شهیدی مشاور طرح به اطلاع اعضاء کارگروه رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار