ما پیروزیم- ۱۲/

یادمان‌های دفاع مقدس مهران آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور است

فرمانده سپاه ناحیه مهران از آماده‌سازی یادمان‌های شهدا در این شهرستان جهت بازدید کاروان‌های راهیان نور کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 02March 2019

یادمان های دفاع مقدس مهران آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، این روزها به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و استان و شهرستان‌ها خود را برای سال آینده و نوروز 98 آماده می‌کنند.

مهران یکی از شهرستان‌های مرزی استان ایلام است که به دلیل مسیر اصلی عتبات عالیات در کشور در ایام نوروز مسافران زیادی این مسیر و شهر را برای گردشگری هم انتخاب می کنند.

آنچه بیشتر باعث شده تا مسئولان به فکر توسعه و آماده سازی برای این شهر مرزی بیفتند وجود یادمان‌های دفاع مقدس در این شهرستان است.

سرهنگ پاسدار «روح الله جاویدان» فرمانده سپاه ناحیه مهران در این خصوص اظهار داشت: آمادگی برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان مهران از هم اکنون با انجام فضاسازی‌ها توسط خادمین آماده بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی است.

وی گفت: اینجا کربلای ایران است؛ اینجا همان جایی است که یاوران حسین با لبانی تشنه پرپر شدند و اینجا جایی است که مردان خدا راه خاک تا افلاک را در کمترین زمان پیمودند و سعادتی که شایسته‌اش بودند، رسیدند.

جاویدان افزود: همچنین برنامه‌هایی از جمله روایتگری ایثار و رشادت شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برنامه‌های متنوع و آموزنده دیگر در این مناطق در دستور کار قرار دارد که در ایام نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات مقام معظم رهبری است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آنها روشن می‌دارد.

جاویدان متذکر شد: پیش‌​بینی می​شود امسال بیش از 30 هزار نفر از زائرین راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار