جمال شورجه: سریال حضرت موسی (ع) پاییز ۹۸ کلید می‌خورد

کارگردان سریال حضرت موسی (ع) با اشاره به اینکه اگر قول‌های سیما محقق شود پاییز ۹۸ این مجموعه فاخر تلویزیونی جلوی دوربین می‌رود.
کد خبر: ۳۳۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 02March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جمال شورجه کارگردان سریال حضرت موسی (ع) درباره ویژگی‌های بازیگر نقش حضرت موسی (ع) به تسنیم، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت موسی (ع) طبق روایات و احادیث، تنومند بودن و قد و قامت بیش از 190 سانت بوده است. البته الآن مراجعه کننده زیاد داریم؛ برخی به ما می‌گویند «خداوند از بنده خواسته این نقش را ایفا کنم. اگر این کار را نکنید یک گناه کبیره انجام داده‌اید» و واقعیت امر این است موسی‌بن عمران در قصر بزرگ شده و ورزشکار بوده، حتی با یک مشت یک نفر را می‌زند و می‌میرد. یک مبارز و عارف بوده در واقع باید این ویژگی‌های فیزیکال را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیگر نقش حضرت موسی (ع) یک سلبریتی خواهد بود، افزود: قطع یقین بنا بر این داریم حضرت موسی (ع) را یک چهره جدید بازی کند و این شخص سلبریتی نخواهد بود. همچون فرج‌الله سلحشور که سعی می‌کرد در کار‌های فاخر تلویزیونی که جهانی هم شدند تربیت نیرو انجام دهد و چهره‌های جدیدی را به دنیای هنر معرفی کند، همچنان که در جریان «اصحاب کهف»، مهتاب کرامتی و در جریان ساخت «یوسف پیامبر» مصطفی زمانی مطرح شدند. در «یوسف پیامبر» نوجوانانی که برادران حضرت یوسف (ع) بودند از بازیگران حرفه‌ای هستند. ان‌شاءاالله به‌تأسی از این اتفاق درست و تربیت نیرو، چهره جدیدی را معرفی خواهیم کرد که از بچه‌های تئاتری باسابقه و کاربلد آشنا به مفاهیم قرآن خواهد بود.

شورجه در پایان درباره زمان تصویربرداری سریال حضرت موسی (ع)، گفت: اگر قول‌هایی که سیما به ما داده محقق شود من فکر می‌کنم اواخر پاییز سال آینده بتوانیم این کار را کلید بزنیم. این سریال تلویزیونی داخل کشور کلید می‌خورد؛ یکی از لوکیشن‌های جدی ما همان بنای لوکیشن‌های «یوسف پیامبر» است که استفاده کردیم و بیست درصد پاسخگوی ماست. 80 درصد به عرض و طول آن بایستی اضافه شود و مرمت، بازسازی و خیابان‌ها عریض شود. این قصر فرعون چسبیده به نیل می‌باشد و بام نیل حضرت را می‌گیرند و درست بشود تا ان‌شاءالله این اتفاق هرچه زودتر به جریان بیفتد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها