رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه استان کرمانشاه:

هیأت‌های اندیشه‌ورز در راستای کمک به دولت پیش می‌رود

سرهنگ «افشار محمدی» گفت: در هیأت‌های اندیشه‌ورز کارگروه‌های مختلفی داریم که در لایه‌های تخصصی‌تر در راستای کمک به دولت و پیدا کردن راهکارهای اساسی پیش می‌رویم.
کد خبر: ۳۳۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 02March 2019

هیأت‌های اندیشه‌ورز در راستای کمک به دولت پیش می‌روندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «افشار محمدی» رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در کارگروه اندیشه‌ورز اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از اقدام‌های صورت گرفته، اظهار داشت: در هیأت‌های اندیشه‌ورز کارگروه‌های مختلفی داریم که در لایه‌های تخصصی‌تر در راستای کمک به دولت و پیدا کردن راهکارهای اساسی پیش می‌رویم.

رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 95 دستور بر تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در آحاد بسیج در تمام لایه‌ها صادر شد که در راستای اعتلای درونی بسیج و اثربخشی بیرونی فعالیت دارند.

وی با اشاره به پشتوانه بودن هیأت‌های اندیشه‌ورز برای برنامه‌های بسیج، تاکید کرد: فکر و اندیشه بسیج سبب پختگی برنامه این هیأت‌ها خواهد بود ما در شهر ظرفیت‌ها و آسیب‌ها را پیدا و براساس آن برنامه‌های سال را تدوین و برنامه‌ایی با فکر به مرحله اجرا می‌رسانیم.

محمدی متذکر شد: دشمن برنامه‌ریزی داشته و اتاق‌های فکر متعددی را طراحی کرده تا اختلاف‌افکنی بین اقوام و اثربخشی بر روی ذهن جوانان را در اولویت قرار دهد.

رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: اسلام آبادغرب در بین تمامی شهرستان‌ها متمایز و با مردمی دارای روحیه حماسی در راستای رفع آسیب‌ها در اقشار بسیج در حال پیشرفت است.

محمدی متذکر شد: وظایف این هیأت‌ها آسیب‌شناسی برنامه‌های بسیج و هدف آن تولید فکر، ایده، راهبرد نگاری و هدایت عمومی لایه‌ها در سطوح برنامه‌های بسیج است و به شرطی موفق است که از دل اندیشه بسیج بتراود.

این مسئول در پایان گفت: امروز ما در کشور مشکل داریم و برای رفع این مشکل پشتوانه فکری در کار نیست تا با برنامه‌ریزی، راهکار موفقی را ارایه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار