مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت تبیین نقش بانوان ایثارگر در جامعه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: آشنا کردن جامعه با فداکاری و از خودگذشتی بانوان ایثارگر امری بسیار ضروری است، زیرا آنها بعد از جنگ نیز با مقاومت و ایستادگی خود سختی­‌های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۳۳۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 03March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌­کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در مراسم تجلیل از همسران شاهد و ایثارگر بینالود که در بخشداری شهر شاندیز برگزار شد، اظهار داشت: بانوان ایثارگر جزو آن دسته از زنانی هستند که جامعه را متحول کردند. آنها عصاره‌ همه‌ ارزش‌ها و فضیلت‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در ادامه به مقایسه‌ جایگاه زن در گذشته و امروز پرداخت و گفت: زن در قبل از اسلام به عنوان کالا خرید و فروش می‌شد، اما با ظهور اسلام، پیامبر(ص) زن را مطرح کرد. او را صیقل داد و زن را عامل عروج مرد دانستند.

این مسئول افزود: بخش اعظم مشکلات بعد از جنگ را بانوان ایثارگر تحمل کردند؛ لذا لازم است اهمیت مقاومت و فداکاری این بانوان به ویژه مادران و همسران شهدا برای آحاد مردم تبیین شود.

وی در پایان با بیان احساس خرسندی از حضور در جمع همسران شاهد و ایثارگر بینالودی، اضافه کرد: امیدوارم با دعای خیر شما بانوان، ما هم بتوانیم رهروی صادق برای راه شهیدان و خادمی پر تلاش برای جامعه‌ ایثارگری باشیم.

در پایان این مراسم از مادران و همسران شهدا با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

شهرستان «بینالود» 153 شهید، 288 جانباز و 22 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار