به مناسبت هفته زن؛

تجلیل از کارکنان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش حجاب

به مناسبت هفته زن از 31 نفر از کارکنان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش حجاب تجلیل شد.
کد خبر: ۳۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 03March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن «ابن سینا» بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم 31 نفر برگزیده حوزه حجاب و عفاف در معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان، شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان تجلیل شدند.

رامش آرمان از معاونت اجتماعی، لیلا روئین از معاونت آموزشی، صغری باژدان از معاونت بهداشتی، زینب رحیمی از معاونت توسعه، پریوش چیرگی از معاونت دانشجویی، اکرم دارایی از معاونت درمان، فاطمه شورمیج از معاونت غذا و دارو، پروین علی پور از حوزه ریاست و مهری ایمانی چگنی از هسته گزینش با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.

آذر عظیمی، میترا سبزی وند، زیبا ولی نسب، پریوش شکری، مهسا گودرزی، اکرم خدایاری، اکرم توکلی و فردوس حسنوند از شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها، نسرین تیموری از دانشکده بهداشت و تغذیه، سمیره پوریایی از دانشکده پرستاری بروجرد، فاطمه عشاقی از دانشکده داروسازی و افسانه مرادی از دانشکده دندانپزشکی نیز نفرات برتر معرفی شدند.

زهرا جودکی از بیمارستان ابن سینا، عاطفه مهدوی مهر از بیمارستان امام رضا (ع)، مریم محمدی از بیمارستان آیت الله بروجردی، شاه سلطان پور بیرانوند از بیمارستان شهدای عشایر، فریبا داعی از بیمارستان شهید چمران، سارا بازگیر از بیمارستان شهید مدنی، زهرا حسینی والا از بیمارستان شهید رحیمی، مستانه سام نژاد از بیمارستان عسلی و لیلا بیات از بیمارستان هفت تیر نیز در حوزه حجاب و عفاف به عنوان نفرات برتر تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار