سردار مهری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

آمادگی پلیس راهور برای تسهیل تردد کاروان‌های راهیان نور

رئیس سابق پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور آمادگی لازم را برای تسهیل تردد کاروان‌های راهیان نور در همه مناطق کشور دارد.
کد خبر: ۳۳۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 07March 2019

آمادگی لازم برای تردد کاروان‌های راهیان نور در سراسر کشور را داریمسردار «تقی مهری» رئیس سابق پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاعی‎پرس، با اشاره به اینکه رانندگان در ایام عید باید به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند، اظهار داشت: در سال گذشته 80 درصد از تلفات ناشی از تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو بود.

وی ادامه داد: طبق آمار‌ها بیشترین تصادفات در 30 کیلومتری شهر‌ها رخ داده است و رانندگان باید در طول مسیر، هوشیاری خود را حفظ کنند.

رئیس سابق پلیس راهور ناجا در خصوص سفر‌های راهیان نور گفت: خوشبختانه جلسات خوبی با ستاد مرکزی راهیان نور در این زمینه برگزار شده است و توافقات خوبی داشتیم.

سردار مهری خاطرنشان کرد: وضعیت تردد بهتر از سال‌های گذشته است و ما آمادگی لازم را برای تسهیل تردد در همه مناطق کشور داریم و در این زمینه، افسران و رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور با مسؤولان کاروان‌های راهیان نور جلساتی را به منظور ارائه آموزش‌های لازم برگزار کردند.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه باید شرایط لازم را برای سفر داشته باشند، گفت: خودرو‌هایی می‌توانند به مناطق راهیان نور حرکت کنند که استاندار‌های لازم را داشته و مورد تأیید پلیس باشند.

رئیس سابق پلیس راهور ناجا در خصوص اینکه آیا ساعت‌های خاصی برای حرکت کاروان‌های راهیان نور مقرر شده است، اظهار کرد: اینچنین نیست؛ بلکه فقط در برخی مواقع در استان‌ها بنا به تشخیص مسؤولان ستاد و مسؤولان نیروی انتظامی در استان‌ها حرکت‌ها و بازدید‌ها در ساعت خاصی صورت گیرد.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار مهری روز گذشته (چهارشنبه 15 اسفندماه) به عنوان رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا معرفی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار