مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: امروز دشمن از طریق اقتصادی به جنگ ایران آمده و جنگ امروز از جنگ دیروز سخت‌تر است و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است.
کد خبر: ۳۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 04March 2019

حرکت در مسیر نورانی اسلامی با حفظ وحدت و انسجام ملت ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری در نکوداشت چهل سالگی انقلاب» امروز با حضور  امیر «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و دانشجویان رشته ادبیات پایداری و اساتید ادبیات دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی رزمندگان استان سمنان در  دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان سمنان در دوران دفاع مقدس حضوری گسترده و مؤثر داشته و در آن نقش‌آفرینی کردند و در ۴ عملیات  خیبر، بدر، بیت المقدس ۳ و مولای موتقیان با حصور ۳ هزار و ۵۰۰ رزمنده و بیش از ۲۸۰ شهید نقش بسیار برجسته را ایفا کردند.

وی ادامه داد: در این بین نقش مؤثر مردم استان سمنان در 8 سال دفاع مقدس به گونه‌ای بود که رتبه دوم کشور در تقدیم شهدا به نسبت جمعیت و از همین حیث نیز بیشترین رزمندگان را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاد و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

سلامی  گفت: وجود سه هزار شهید و بیش از هفت هزار ایثارگر در استان سمنان افتخاری مهم است که برای همیشه بر تارک این استان می‌درخشد و رزمندگان سمنانی در اکثر عملیات‌های‌ بزرگ حضور فعال داشتند به طوری که بالغ بر 40 هزار رزمنده را به میدان‌های جنگ اعزام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق اقتصادی به جنگ ایران آمده و جنگ امروز از جنگ دیروز سخت‌تر است و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در تحریم‌های مختلف بودیم اما هیچگاه سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی‌ کاسته نشد، ادامه داد: دشمن هیچگاه به دنبال جنگ نظامی‌ نبوده و نیست اما جنگ امروز در حوزه فرهنگی و اقتصادی است.

سلامی با بیان اینکه بزرگترین پیشرفت‌‌های انقلاب اسلامی در سختی‌ها بدست آمده است، تصریح کرد: پیشرفت‌‌های ایران اسلامی در طول چهل سال پس از انقلاب اسلامی در سایه مقاومت بدست آمده است.

سلامی افزود: زمانی که با حفظ وحدت و انسجام در مسیر نورانی اسلام حرکت کنیم، توطئه‌های نظام استکبار خللی در عزم راسخ مردم ایران در پیمودن راه شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت به وجود نخواهد آورد.

وی در پایان متذکر شد: برای دستیابی به هر ارزشی باید بهای آن پرداخته شود و امروز حفظ استقلال، عزت و امنیت کشورمان نیازمند مجاهدت جوانان و از خودگذشتگی آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار