رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس خبر داد؛

چاپ و تولید 20 هزار اثر در حوزه دفاع مقدس

امیر «حمیدرضا گرامی» گفت: بیش از 20 هزار اثر دفاع مقدس در حوزه خاطرات، شعر، رمان، داستان، تاریخ شفاهی و... تولید و به صورت کتاب عرضه شده و ماموریت ما انتقال فرهنگ است و باید از نویسنده‌های دفاع مقدس استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۳۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 04March 2019

چاپ و تولید 20 هزار اثر در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، امیر «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در نشست «نقد و بررسی چهار دهه ادبیات پایداری» که با حضور دانشجویان رشته ادبیات پایداری و اساتید ادبیات دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه سمنان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش و مقاومت شهدای دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز اقتدار ایران لرزه به جان دشمنان انداخته و باید دست در دست هم بدهیم و استقلال و اقتدار ایران را حفظ کنیم.

گرامی گفت: ما مدیون خون شهیدان هستیم چرا که این انقلاب با خون شهیدان به این اقتدار رسیده و به‌راحتی نباید میدان را به‌دست دشمن بدهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جنگ‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه با هر کشوری وارد جنگ می‌شدیم، بخشی از ایران به تصرف دشمن در می‌آمد و از ایران جدا می‌شد، ولی در دفاع مقدس این اتفاق تکرار نشد و این یک افتخار است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: بیش از 20 هزار اثر دفاع مقدس در حوزه خاطرات، شعر، رمان، داستان، تاریخ شفاهی و... تولید و به صورت کتاب عرصه شده و ماموریت ما انتقال فرهنگ است و باید از نویسنده های دفاع مقدس استفاده کنیم.

گرامی متذکر شد: بهترین و مناسب‌ترین راه برای ارائه وقایع دفاع مقدس به نسل آینده چاپ کتاب است که با چاپ کتاب‌های با کیفیت مطلوب می‌توانیم این وقایع را به نسل‌های آینده بهتر منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار