رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کاری جهادی و ضربتی بود

«پرویز فتاح» گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کاری جهادی و ضربتی بود که نمونه آن را نداشته‌ایم.
کد خبر: ۳۳۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 04March 2019
بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه کاری جهادی و ضربتی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم افتتاح 2 هزار و 500 واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، با بیان اینکه در زلزله آبان سال گذشته 100 هزار واحد مسکونی استان کرمانشاه آسیب دید، اظهار داشت: حدود 10 درصد این واحدها مربوط به مددجویان کمیته امداد بود که نسبت به بازسازی آنها اقدام کردیم که این واحدها از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و مقاوم هستند.
 
فتاح عنوان کرد: علاوم بر بازسازی واحدهای مددجویان مناطق زلزله زده، کمک‌هایی را نیز به مددجویان این مناطق داشته‌ایم.
 
وی با اشاره به سرعت مناسب بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: بازسازی این مناطق کاری جهادی و ضربتی بود که نمونه آن را نداشته‌ایم. البته خود مردم هم به خوبی پای کار بودند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی در ادامه با بیان اینکه مردم این مناطق وفادار به نظام هستند و با وجود تمام سختی‌ها همواره حمایت خود را از انقلاب داشته‌اند، گفت: در جنگ تحمیلی نیز مردم کرمانشاه به خوبی از کشور حراست کردند و به نوعی مردم ایران وام‌دار مردم این مناطق هستند.
 
فتاح تصریح کرد: در جریان زلزله سال گذشته استان کرمانشاه همه مردم ایران برای کمک به هموطنانشان به پا خواستند و مردم کرمانشاه را تنها نگذاشتند.
 
وی با بیان اینکه از 35 واحد مسکونی روستای «بی نهر» شهرستان دالاهو 15 واحد تخریب شد که کار بازسازی آنها به انجام رسیده، بیان داشت: به تمام خانوارهای این روستا 5 میلیون تومان برای تجهیز خانه هایشان پرداخت خواهد شد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی افزود: همچنین با مساعدت استانداری تمام افراد این روستا با قطار به مشهد مقدس اعزام می شود و در بحث اشتغال ساکنین این روستا نیز کمک خواهیم کرد.
 
با افتتاح این 2 هزار و 500 واحد مسکونی پرونده بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بسته شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار