ما پیروزیم- ۴۴/

خبرنگاران رسالتی زینب (س) گونه دارند

امیر حسین حاجیان گفت: نقش خبرنگاران در تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس همانند نقش حضرت زینب (س) در انتقال فرهنگ عاشوراست چرا که خبرنگاران با پوشش و انعکاس رویداد های یادمان دفاع مقدس یک عملکرد زینبی(س) انجام خواهند داد.
کد خبر: ۳۳۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ - 04March 2019

خبرنگاران رسالتی زینب (س) گونه دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آئین افتتاحیه دوره اول خبرنگاران راهیان نور در قالب جهاد رسانه ای شهید رهبر، عصر روز گذشته با حضور امیر حسین حاجیان نماینده جهاد رسانه ای شهید رهبر در قرارگاه رسانه ای راهیان نور برگزار شد.

خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر به همراه دیگر خادمین و تحت نظارت شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور به صورت منسجم برای پوشش وقایع، رخدادها و آخرین اخبار یادمان ها، مقرها و محل های تجمع زائرین راهیان نور به این مناطق مامور شدند.

امیر حسین حاجیان با اشاره به فعالیت‌های جهاد رسانه‌ای شهید غلامرضا رهبر در ایام برگزاری کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: بُعد رسانه‌ای و تبلیغی راهیان نور در دورانی که دوران اوج پیشرفت تکنولوژی و استفاده از رسانه‌های مدرن است مُنجر به تبیین و ترغیب زائرین برای حضور و زیارت با معرفت در یادمان‌های دفاع مقدس خواهد بود.

  وی با بیان اینکه نقش رسانه در راهیان نور بسیار تاثیرگذاراست، افزود: رسانه باید با زبان قلم و دوربین خود زیبایی های دفاع مقدس را به تصویر بکشاند.

  نماینده جهاد رسانه ای شهید رهبر با اشاره به اینکه نگاه به راهیان نور باید نگاهی دانشگاهی باشد، تصریح کرد: راهیان نور جوانان و نوجوانان را با سبک زندگی شهدا آشنا می کند و رسانه باید بتواند این تاثیرگزاری را منعکس کند، اگر توانستیم خروجی و اثرگزاری راهیان نور را به تصویر بکشانیم موفق هستیم.

وی نقش خبرنگاران در معرفی حماسه راهیان نور بسیار مهم دانست و بیان کرد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با سلاحی که داشتند نگذاشتند دشمن حتی یک وجب از خاک ما را تصرف کند. امروز خبرنگاران حکم همان رزمنده را دارند که با سلاح خود که همان قلم آن‌هاست می‌توانند راه آن‌ها را ادامه دهند و می‌توانند با مطالبی که می‌نویسند جوانان را با اهداف و راه شهدا اشنا کنند و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

حاجیان در ادامه افزود: خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر همواره بعنوان نیرو های خط شکن رسانه ای راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس شناخته می شوند و یک موج عظیم رسانه ای در سطح کشور راه اندازی کرده اند.

نماینده جهاد رسانه ای شهید رهبر با اشاره به رسالت خبرنگاران در یادمان های دفاع مقدس، گفت: نقش خبرنگاران در تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس همانند نقش حضرت زینب (س) در انتقال فرهنگ عاشوراست چرا که خبرنگاران با پوشش و انعکاس رویداد های یادمان دفاع مقدس یک عملکرد زینبی(س) انجام خواهند داد.

 گفتنی است خبرنگاران راهیان نور در 3 بازه 12 روزه به همراه دیگر خادمین شهدا در سرزمین نور حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار