ما پیروزیم- ۴۸/

جوانان ما تشنه حرف‌های شنیده نشده دفاع مقدس هستند

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: استقبال جوانان از راهیان‌نور نشانگر آن است که دانشجویان جوان ما امروز تشنه حرف‌های شنیده نشده از جنس دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۳۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 05March 2019

جوانان ما تشنه حرفهای شنیده نشده دفاع مقدس می‌باشندسرهنگ «علیرضا کیخا» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: اولین جلسه ستاد راهیان‌نور دانشجویی استان 3 ماه قبل با حضور دانشجویان تشکیل شد، در این اعزام‌ها برنامه‌ریزی و اعزام کاروان‌ها دست دانشجویان است، امسال اثر کار را با استقبال پرشور دانشجویان را مشاهده کردیم.

وی با تاکید بر این مطلب که از حجم اعزام شوندگان در هر دانشگاه با 3برابر افزایش روبه‌رو بودیم گفت: این استقبال نشانگر آن است که دانشجویان جوان ما امروز تشنه حرف‌های شنیده نشده از جنس دفاع مقدس می‎باشند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان بیان کرد: این عملیات بزرگ فرهنگی از 11 اسفند ماه با اعزام دانشگاه پیام‌نور راسک که بسیجیان اهل سنت بودند آغاز شده است.

این مسئول ادامه داد: 12 اسفند ماه دومین کاروان از نیکشهر و چابهار اعزام که 70درصد اهل سنت و 30 درصد دانشجویان اهل تشیع بودند که به این اردو‌ها اعزام شدند، 15 اسفند ماه از زاهدان، سراوان و زابل اعزام خواهند شد، که در مجموع بیش از 2 هزار دانشجوی بسیجی در 6 مرحله و با استعداد 52 دستگاه اتوبوس به همراه 52 راوی رزمنده، طلبه و بسیجی به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد.

کیخا در پایان خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها از 11 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت که نسبت به سال گذشته افزایش داشته، سال قبل هزار و 800 نفر اعزام شدند امسال 2 هزار و 100 نفر که 30 دستگاه خواهران و 22 دستگاه برادران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار