نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر لیبرال تباه کننده انسان است

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» تفکر لیبرال را تباه کننده یک انسان سالم برشمرد و گفت: یک عده به این تفکر باور دارند که باید نوکر ستمگران باشیم تا ما را بپذیرند.
کد خبر: ۳۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 05March 2019

تفکر لیبرال سرمایه گذاری و قارونی تباه کننده انسان استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) خراسان جنوبی و دست اندرکاران جشن نیکوکاری اظهار داشت: مبارزه با محرومیت لازم است اما ابتدا باید علتش را متوجه شد.

وی افزود: انجام انواع کارها از انسان بر می آید اما وقتی به یک بیماری مبتلا می شود نمی تواند خودش را سر پا نگه دارد و جامعه نیز اینگونه است.

تا وقتی تفکر لیبرالی و قارونی وجود داشته باشد محرومیت وجود خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر جوامع بشری می خواهند سالم بمانند باید تفکرهای فرعونی، قارونی و هامانی را ریشه کَن کنند زیرا تا وقتی تفکر لیبرالی و قارونی وجود داشته باشد محرومیت وجود خواهد داشت و این تنها به کشور ما محدود نمی شود.

حجت الاسلام عبادی تفکر لیبرال سرمایه گذاری و قارونی را به عنوان تباه کننده یک انسان سالم برشمرد و بیان داشت: یک عده به این تفکر باور دارند که باید نوکر ستمگران باشیم تا ما را بپذیرند.

وی مطرح کرد: فقر را مانند جنگ نظامی بر ما تحمیل کرده اند و تا وقتی تفکر استعماری بر جهان حکم فرما باشد این بدبختی ها و کشتن، غارت اموال و ویران کردن شهرها نتیجه حضور استعمارگران در کشورهای مختلف خواهد بود.

فقر، محصول تفکر لیبرالی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که فقر دنیا، محصول تفکر لیبرالی است، تصریح کرد: جنگ با علت فقر با جنگ با تفکر لیبرال و سرمایه گذاری افراطی برابر است.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس عدل بنا شده است و اگر قانون طبق دستورات اسلام عمل گردد فقری وجود نخواهد داشت، اما هر رئیس جمهوری که می آید با اینکه رأی را از مردم گرفته، ولی برای حزب و گروه خود کار می کند و با گذشت زمان می بینیم تفکری که در غرب وجود دارد همچون پیدایش حقوق های نجومی، در این کشور نیز جوانه می زند.

وی در خصوص راهکارهای ریشه کن کردن فقر ادامه داد: اگر جلوی تخریب‌ها گرفته شود و افراد به جای اینکه بیکار باشند و دزدی کند به کار گرفته شوند و نیز جلوی اسراف ها و تشریفات پولدارها گرفته شود، فقر ریشه کن خواهد شد.

بسیاری از مشکلات از آثار روانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر مردم به عدالت اسلامی برسند دیگر احتکارهای خانگی و تجاری انجام نخواهد شد، گفت: بسیاری از مشکلات از آثار روانی است.

 حجت الاسلام عبادی آفت بزرگ دنیا را تفکرهای انحرافیِ فرعونی دانست و گفت: تفکر قارونی برای رسیدن به پول، هر ارزشی را زیر پای می گذارد، اما بدتر از همه تفکر «هامانی» که همان کمک به ستمگران است.

وی تاکید کرد: مجموع تفکرهای فرعونی، قارونی و هامانی مساوی با بی دینی و فقر است، لذا اگر دنیا بخواهد راحت باشد باید ریشه فساد را بَرکَنَد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه شرایط به سمت و سویی می رود که خدا به مستضعفین ستم کشیده عزت خواهد داد، خاطرنشان کرد: انشاالله تفکرهای فرعونی، هامانی، قارونی و سامری برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار