نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی (۲)/ قلب امام امت برای رزمندگان می‌تپد

خواهر شهید در نامه خود خطاب به برادر شهیدش «قادر سیفی» آورده است: «ای رزمندگان دلیر و شجاع که لرزه بر اندام مستکبرین جهان انداخته‌اند و نور امید را در قلب‌های مستضعفان جهان برافروخته و نغمه خوش پیروزی را می‌سرآیند شما‌ ای رزمندگان شجاع بدانید که قلب امام امت برای شما می‌تپد».
کد خبر: ۳۳۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 08March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «قادر سیفی» در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری چشم به جهان گشود. وی با سمت فرمانده عملیاتی نیروی ویژه تیپ حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی (۲) / قلب امام امت برای رزمندگان می‌تپد

تصویر نامه نوشته شده به بسیجی شهید «قادر سیفی»

نامه خانواده شهید به بسیجی شهید قادر سیفی (۲)/ قلب امام امت برای رزمندگان می‌تپد

متن نامه‌ای را که به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به حضور امام کبیر و امت شهیدپرور رزمندگان دلیر و شجاع که لرزه بر اندام مستکبرین جهان انداخته‌اند و نور امید را در قلب‌های مستضعفان جهان برافروخته و نغمه خوش پیروزی را می‌سرآیند شما‌ ای رزمندگان شجاع بدانید که قلب امام امت برای شما می‌تپد و به گفته آیت الله منتظری شما اکنون در حال پاسخگویی به ندای هل من ناصر حسینی هستید و آن حضرت در انتظار پاسخ کوبنده شماست و حالا برادر دلبندم یاد دوری توست که مرا به نوشتن این نامه وا داشت.

امیدوارم که حالت خوب باشد و در مبارزه با دشمنان اسلام پیروز و موفق باشید و باری برادرم شما که جویای حال ما بودید الحمدالله حال ما خوب است نگرانی ما از طرف شما می‌باشد و از قول خودم و بچه‌ها معصومه و ملیحه و سعیده و سعید و علی سلام گرمی به شما می‌رسانیم و از دور رویتان را می‌بوسیم و از طرف آقا یوسف و سکینه خانم و سولماز به خدمت دایی عزیز سلام می‌رسانند.

برادر من چند بار جویای آدرس شما بودم و حال خوشحال هستم از اینکه توانستم این نامه را برایت پست کنم و از قول تمام خانواده‌ام و دوستان و آشنایان سلام مخصوص داریم.

منتظر نامه‌تان هستیم و مزاحم وقت گرامیتان نمی‌شویم.
با تشکر
حبیبه سیفی
۱۳۶۱/۵/۲۹»

انتهای یپام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار