سردار شیرزاد در دیدار هیئت اعزامی کشور فدرال استرالیا مطرح کرد؛

افزایش تعاملات پلیس ایران و استرالیا / تسهیل و تسریع همکاری‌های آموزشی و عملیاتی فی مابین

رئیس پلیس بین‎الملل ناجا با اشاره به اینکه موضوع تعمیق تعاملات پلیس ایران و استرالیا در چارچوب تفاهم‎نامه اولیه به بحث گذاشته شد،گفت: همکاری‌های آموزشی و عملیاتی بین دو کشور تسهیل و تسریع می‌شود.
کد خبر: ۳۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 05March 2019

افزایش تعاملات پلیس ایران و استرالیا/ تسهیل و تسریع همکاری‌های آموزشی و عملیاتی فی مابینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‎الملل ناجا در دیدار با هیئت اعزامی کشور فدرال استرالیا به سرپرستی «جفری شا» مسئول کنترل قاچاق انسان و مهاجرت‌های غیرقانونی وزارت امور خارجه استرالیا و تنی چند از اعضای دستگاه دیپلماسی آن کشور که امروز سه شنبه در هتل پردیس برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به منظور افزایش تعاملات پلیس بین دو کشور و همچنین برای تعمیق بخشیدن به روابط صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه چارچوب تفاهم‎نامه اولیه بین پلیس ایران و استرالیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای امضا در سیر مراحل قانونی قرار گیرد.

این مقام عالی انتظامی افزود: در این جلسه همچنین موافقت شد همکاری‌های آموزشی و عملیاتی مابین پلیس ایران و استرالیا طی ماه‌های آینده تسهیل و تسریع شود.

رئیس پلیس بین‎الملل ناجا گفت: این هیئت به منظور تبادل اطلاعات، تجربیات متقابل و بررسی نحوه همکاری در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق انسان و مهاجرت‌های غیرقانونی به ایران سفر کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار