خاموشی در جمع مبلغان سازمان اوقاف مطرح کرد؛

ضرورت تببین اهمیت وقف در جامعه و جلب اعتماد عموم به این سنت حسنه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت مسئله وقف ونقش آن در سطح جامعه گفت: لازم است اعتماد عمومی را بیش از گذشته جلب کنیم تا واقفان و نیکوکاران، موقوفات خود را با اعتماد کامل به سازمان اوقاف بسپارند.
کد خبر: ۳۳۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ - 05March 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در نشستی با نخبگان تبلیغی کشور و مسئولان اعزام مبلغ این سازمان در شهر مقدس قم با اشاره به لزوم تکمیل داده‌های ذهنی و اطلاعاتی مبلغان در مورد واقعیت‌های موجود در اجتماع اظهار داشت: به گفته مقامات مسئول، در ماه محرم میزان جرم و جنایت در کشور کاهش می‌یابد و این امر نشان‌دهنده تأثیر فضای عمومی جامعه است.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به اهمیت مسئله وقف ونقش آن در سطح جامعه گفت: لازم است اعتماد عمومی را بیش از گذشته جلب کنیم تا واقفان ونیکوکاران، موقوفات خود را با اعتماد کامل به سازمان اوقاف بسپارند.

وی افزود: بر این اساس باید به دنبال بررسی فضای عمومی جامعه باشیم، اینکه چه فضایی موجب کنش‌های اجتماعی موجود می‌شود و چگونه می‌توان آن را مدیریت کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه داده‌های آماری خوبی در موضوعات گوناگون وجود دارد گفت: اکثریت قریب به اتفاق جامعه، خدا و معاد را قبول دارند و می‌توان از همین اعتقادات در راستای تبلیغ دین بهره برد.

خاموشی تصریح کرد: مدیریت اجتماعی باید در راستای حل مشکلات و کاهش تفاوت میان پنداشت عدالت و واقعیت‌های موجود گام بردارد و راهکار‌های اساسی این امر را به‌درستی اجرایی کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار