مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان خبر داد؛

استفاده بسیجیان از بیمه‌های درمانی موسسه تأمین درمان بسیجیان

عبدالوحید ملک‌آرا گفت: تمامی افراد بسیجی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از پایگاه یا ارگانی که در آنجا عضو بسیج هستند، برای استفاده از بیمه‌های درمانی موسسه تأمین درمان بسیجیان ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۳۳۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ - 05March 2019

عبدالوحید ملک آرا مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفاع پرس در خرم آباد، با اشاره به فعالیت ها و خدمات مؤسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان در سال 1397 اظهار داشت: هدف  از تأسیس موسسه تأمین در مان بسیجیان، کاهش دغدغه ها و نگرانی های مالی بسیجیان و خانواده های آنان در مورد هزینه های درمانی است.

وی افزود: تمامی افراد بسیجی می توانند با ارائه معرفی نامه از پایگاه یا ارگانی که در آنجا عضو بسیج هستند، برای استفاده از بیمه های درمانی موسسه تأمین درمان بسیجیان ثبت نام کنند.

ملک آرا طرح بشیر سلامت، بیمه تأمن اجتماعی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث  و  بیمه خسارت منازل مسکونی را مهمترین نوع بیمه هایی برشمرد  که بسیجیان می توانند با مراجعه به موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان  و طی مراحل ثبت نام از آنها استفاده کنند.

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان تصریح کرد: برای استفاده از بیمه تأمین اجتماعی هر فرد بسیجی بعد از اینکه تشکیل پرونده داد به اداره تأمین اجتماعی معرفی می شود و بعد از طی مراحل  اداری وقتی به تأیید  ادراه تأمین اجتماعی رسید، سرانه ماهانه مبلغ 300 هزار تومان پرداخت می کند و از تمامی مزایایی این بیمه بهره مند می شود ولی در صورتی که بیمه شونده 60 سال سن داشته باشد حداقل باید 10 سال سابقه بیمه داشته باشد.

وی با بیان  اینکه بیمه بشیر سلامت تا سه سال اعتبار دارد، متذکرشد: این نوع بیمه فقط برای خدماتی که درمانگاه های سپاه ارائه می دهند قابل اعتبار است.

ملک آرا با تأکید بر اینکه بحث بیماری های صعب العلاج بسیجیان و خانواده های آنان یکی از تعهدات موسسه تأمین در مان بسیجیان است، خاطر نشان کرد:  با توجه به اسناد و مدارک و فاکتورها  ما برای بیماران صعب العلاج تشکیل پرونده پزشکی می دهیم و به هر نفرتا سقف 1 میلیون تومان کمک می کنیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از معرفی زوج های بسیجی نابارور به مراکز ناباروری مهم کشور مانند یزد، کرمانشاه و رویان خبر داد و افزود: تا سقف 2 میلیون تومان به صورت خدماتی به این افراد کمک می کنیم در مورد اسکان هم به آنها تا جایی که برای ما مقدور باشد، همکاری می کنیم.

وی با اشاره به بیمه منازل مسکونی بسجیان گفت: این بیمه نامه در مقابل خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه و زلزله به ازای هر واحد منزل مسکونی مبلغ 200 میلیون ریال خسارت پرداخت می نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار