رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی و صاحبان اصلی انقلاب هستند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی این جامعه و صاحبان اصلی این انقلاب‌اند.
کد خبر: ۳۳۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ - 06March 2019

خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی این جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «کامران گردان» رئیس شورای اسلامی شهر همدان،  در مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدا اظهار داشت: احترام به خانواده شهدا یک تعارف نیست بلکه یک حقیقت است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی این جامعه هستند، به درستی گفته اند که صاحبان اصلی این انقلاب خانواده شهدا هستند.

گردان با بیان اینکه ایثارگری شهدا و خانواده شهدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، ادامه داد: در شرایط فعلی نیز فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش ترویج یافته و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این مهم داشت.

وی ابراز کرد: دشمن در عصر حاضر جنگ جدیدی به نام جنگ اقتصادی را علیه این کشور آغاز کرده است در این بین با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان به مبارزه با این نوع جنگ پرداخت.

در ادامه این مراسم «عباس صوفی»، شهردار همدان تصریح کرد: این کشور هر آنچه از اقتدار، امنیت و برکت در نظام جمهوری اسلامی دارد از خون پاک شهدا است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم شهردار شهری هستم که مزین به نام شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین است افزود: اگر این مجموعه در حوزه‌های مختلف مفتخر به خدمت به مردم است بی شک به برکت دعای خالصانه مادران و‌ پدران شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار