مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان:

شیوه‌های انتقال ارز‌ش‌ها را باید از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یاد بگیریم

«محمدجواد محمدی »گفت: شیوه‌های انتقال حفظ ارز‌ش‌ها را باید از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یاد بگیریم چرا که کسانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، با تمام وجود تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ - 07March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد،«محمدجواد محمدی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در آیین اختتامیه طرح‌های آموزشی «خورشید خانه‌ات باش» و «سلاله‌ها» که در سالن جلسات اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در سال 97 بسیار چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی کودکان و نوجوانان استان دسترسی به کتابخانه‌های ثابت را ندارند، افزود: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار است که در این راستا در سال 97 توانستیم شش کتابخانه سیار به اینگونه کتابخانه‌های سیار اضافه کنیم.

محمدی ادامه داد: در سال 97 توانستیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان لحظات شادی را برای نونهالان این استان رقم زدیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اهدا کتاب، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، معرفی کتاب، قصه‌گویی را از جمله برنامه‌های اجرا شده در تعطیلات نوروز 97 برای کودکان و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: با ایجاد زمینه اجرای بازی‌های بومی و محلی  در بین کودکان و نوجوانان، از به فراموشی سپردن آنها جلو‌گیری کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به همکاری بسیار خوب و ارزشمند اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، خاطرنشان کرد: شیوه های انتقال حفظ ارزش‌ها را باید از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یاد بگیریم چرا که کسانی که در این  مجموعه  مشغول به فعالیت هستند برای حفظ و نشر ارز شهای دفاع مقدس  با تمام وجود تلاش می کنند.

در پایان این جلسه از طرف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از مسئولان، مربیان و نونهالان فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تجلیل به عمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار