معاون سیاسی ستادکل نیروهای مسلح:

خروجی یادواره شهدا باید اتصال نسل جوان به فرهنگ شهادت باشد

سردار «رسول سنایی‌راد» با تأکید بر اینکه امروز بزرگداشت شهدا، بزرگداشت عزت و مقاومت عاشورا است، گفت: خروجی یادواره شهدا باید اتصال نسل جوان به فرهنگ شهادت باشد.
کد خبر: ۳۳۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 07March 2019

خروجی یادواره شهدا باید اتصال نسل جوان به فرهنگ شهادت باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در یادواره سرداران و شهدای شهر وحدتیه استان بوشهر، با بیان اینکه شهدا در اصل تجلی تربیت خوب خانواده‌ها هستند اظهار داشت: در میان مؤلفه‌هایی که داریم مهم تر از همه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: ما در جنگ تحمیلی افراط نکردیم و هیچگاه گلوله اول را شلیک نکرده‌ایم اما اگر به سمت ما شلیک کنند حتما ضربت متقابل خواهیم زد.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه پشتوانه اصلی ما فرهنگ عاشورایی ما است خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمن علارغم رجز خوانی جرأت اقدامی علیه ما ندارد بخاطر این است که ما توان بازدارندگی داریم.

معاون سیاسی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه مقاومت ما حاصل تربیت عاشورایی است گفت: شهدای ما تجلی چنین تربیتی هستند.

وی با یادآوری اینکه هنر بزرگ امام خمینی (ره) احیای اسلام ناب بود ابراز داشت: در اسلام ناب، شهادت یک عشق است و در فرهنگ ایرانی اسلامی ما عاشورا پایه عزت آفرینی بود.

سردار سنایی‌راد در پایان با تأکید بر اینکه امروز بزرگداشت شهدا، بزرگداشت عزت و مقاومت عاشوراست متذکر شد: خروجی این برنامه‌ها باید اتصال نسل جوان به فرهنگ شهادت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار