همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد؛

مستند «سوسنگرد» از شبکه تبرستان پخش می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان در استان مازندران، گفت: مستند سوسنگرد تولیدی این اداره کل از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 15November 2014

مستند «سوسنگرد» از شبکه تبرستان پخش می‌شود

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار«عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران ضمن تشریح برنامههای سالروز بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد در استان مازندران، گفت: در روز 26 آبان برنامههای متنوعی در سطح استان در ادارات، سازمانها و نهادها به اجرا در میآید.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سوسنگرد خبر داد و افزود: این مسابقه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

سردار ملکی اظهار کرد: پوستر با موضوع سوسنگرد با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سپاه کربلای مازندران، ارتش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی تولید و در سطح استان توزیع شد.

وی از پخش مستند سوسنگرد از شبکه تبرستان خبر داد و گفت: این مستند در این اداره کل تهیه و تولید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: همزمان با سالروز بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد کلیپ سوسنگرد از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد.

وی از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد در روز 26 آبان خبر داد و بیان کرد: این همایش با حضور پیشکسوتان سوسنگرد در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

وی تبلیغات محیطی در سطح ادارات و نهادهای استان را از دیگر برنامه های این روز اعلام کرد و یادآور شد: دیدار با خانوادههای معظم شهدای سوسنگرد، اعزام راوی به مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، کارگاه آموزشی سبک زندگی سیره شهدا، فضاسازی سر درب ادارات و سازمانها، تهیه اخبار، بیانیه و اطلاع رسانی در فضای مجازی را از دیگر برنامههای این روز دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار