نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

وجود سلسله مراتب در ارتش موجب کارآمدی می‌شود

حجت الاسلام «سید‌علیرضا عبادی» با بیان اینکه ارتش مکتبی در پای عقیده خود می‌ایستد و برای اجرای عدل و حق تلاش می‌کند، گفت: کارآمدی در وجود سلسله مراتب است و همواره باید این مسئله وجود داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 07March 2019

وجود سلسله مراتب در ارتش موجب کارآمدی می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با کاروان قرآن عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ارتش مکتبی بر اساس بصیرت‌های فکری و اندیشه‌های باز و ایمان، سلاح بر می‌دارد نه برای سلطه و سرکوب.

وی با بیان اینکه ارتش مکتبی در پای عقیده خود می‌ایستد و برای اجرای عدل و حق تلاش می‌کند، تاکید کرد: کارآمدی در وجود سلسله مراتب است و همواره باید این مسئله وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص ویژگی‌های ارتش مکتبی عنوان کرد: یک نیروی ارتش مکتبی از صفر تا صد پای عقیده خود می‌ایستد و هیچ زمان برای منافع اشخاص و احزاب مبارزه نمی‌کند.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: مکتب‌های الهی مسلح به علم و تقوا و حامل، حافظ و عامل به قرآن هستند و به همین جهت است که مخاطبانتان لذت می‌برند.

وی با اشاره به اینکه امروز ذهن جامعه بشری از ارتش‌های لجام گسیخته‌ای که کارشان تجاوز به کشورهای دیگر و کشتن انسان‌هاست پر است، خاطرنشان کرد: مردم از وجود ارتشی که برایشان برکت و امنیت را به ارمغان می آورد لذت می برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت شکوه، عزت و قدرت ارتش، گفت: اقداماتی که شما انجام می دهید کمک به مظلوم است.

عبادی خاطرنشان کرد: نیروهایی که به عنوان یک بازوی فرهنگی در ارتش فعالیت و به خدمت خود افتخار می کنند، باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار