ما پیروزیم-۸۵/

آغاز اردوی راهیان نور دریایی از 20 اسفند در بوشهر

سردار «علی رزمجو» گفت: برای اعزام به اردوی راهیان نور دریایی استان بوشهر از 20 اسفند دو فروند شناور فراهم شده است.
کد خبر: ۳۳۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 07March 2019

آغاز راهیان نور دریایی از 20 اسفند در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» امروز (پنجشنبه) در نشست هماهنگی ستاد کاروان اردوی راهیان نور استان بوشهر با بیان اینکه این اردو راهیان نور یکی از کارهای مهم فرهنگی ماندگار است، اظهار داشت: استان بوشهر در اردوی راهیان نور با دیگر استان‌های 8 سال دفاع مقدس متفاوت است.

وی با بیان اینکه اعزام اردوی راهیان‌ نور زمینی و دریایی در استان بوشهر انجام می‌شود، گفت: سال گذشته در بخش اردوی راهیان‌نور زمینی بیش از 43 هزار نفر به استان‌های جنوبی اعزام شدند که 9 هزار و 800 نفر از سوی سپاه، 10 هزار نفر به صورت خودجوش، 8 هزار 900 نفر در بخش دانش‌آموزی و 15 هزار دانشجو به استان خوزستان اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام راهیان‌نور دریایی جزیره خارگ خبر داد و افزود: سال گذشته 5 هزار و 183 زائر به جزیره‌ خارگ اعزام شدند که زائران علاوه بازدید از خارگ در بوشهر از نیروگاه اتمی بوشهر و در دلوار از خانه‌ و موزه‌ رئیسعلی دلواری بازدید کردند.

سردار رزمجو با بیان اینکه اعزام راهیان‌نور دریایی خارگ از 20 اسفند آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اعزام راهیان نور دریایی استان بوشهر از 20 اسفند دو فروند شناور فراهم شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی مطلوب بوشهر در اسفند و فروردین ماه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سال گذشته برای اعزام به اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها