نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

برترین و بهترین اعمال امت اسلامی انتظار فرج است

آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» گفت: برترین و بهترین اعمال امت اسلامی انتظار فرج است و باید با ترویج فرهنگ عفاف، حجاب، پاکدستی، معرفت‌افزایی و اخلاق اسلامی زمینه فرج در جامعه اسلامی فراهم شود.
کد خبر: ۳۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 08March 2019

برترین و بهترین اعمال امت اسلامی انتظار فرج است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز (جمعه) در آئین دعای ندبه در شهر خورموج با بیان این که منتظران امام زمان(عج) هیچ گاه دست از باورهای اعتقادی و دینی بر نمی‌دارند اظهار داشت: شناخت انتظار و افزایش معرفت دینی و مذهبی از ویژگی منتظران است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ویژگی دین باوران عصر انتظار را برشمرد و گفت: شناخت غیبت صغری و کبری تنها کافی نیست بلکه معرفت و شناخت به امام زمان(عج) که امام زمان(عج) را واسطه فیض خالق و مخلق بدانیم مهم است.

امام جمعه قم، آداب و ویژگی‌های منتظران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: انسان باید از نظر اخلاق فردی و اجتماعی خود را برای انتظار آماده کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که وقوع انقلاب اسلامی و  تشکیل حکومت اسلامی ایران زمینه ساز فرج امام زمان(عج) است افزود: در جامعه آسیب‌ها و تهدیدات فراوانی وجود دارد که باید با حرکت انقلابی و اسلامی در مقابل این مشکلات ایستاد و جوانان را از این آسیب‌ها و  بلایا مصون کرد.

حسینی بوشهری مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را از آداب انتظار دانست و تاکید کرد: معرفت‌افزایی و رسیدن به کمال زمینه برطرف کردن مشکلات جامعه و خانواده را فراهم می‌کند که در این راستا تقویت اخلاق فردی و اجتماعی مورد تاکید است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، برترین و بهترین اعمال امت اسلامی را انتظار فرج دانست و تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ عفاف، حجاب، پاکدستی، معرفت‌افزایی و اخلاق اسلامی زمینه فرج در جامعه اسلامی فراهم شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در جامعه به ویژه در مراکز آموزشی و اداری عنوان کرد: منتظران فرج امام زمان(عج) باید در جامعه از جمله دانشگاه‌ها، مدارس و دستگاه‌های اداری و اجرایی رفتارهای اخلاقی و دینی خود را همسو با آداب اسلامی و انقلابی کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه نباید مشکلات جامعه سبب تغییر در رفتار منتظران ایجاد کند افزود: منتظران امام زمان(عج) در جامعه باید خود را مسئول بدانند و نباید مشکلات بر آداب انتظار آنها غلبه کند بلکه باید جامعه به ویژه نسل جوان را با فرهنگ انتظار آشنا کرد.

حسینی بوشهری با تاکید بر مسئولیت، منتظران در قبال محرومان و مستضعفان تصریح کرد: منتظران فرج امام زمان(عج) باید خود را در قبال محرومان و مستضعفان مسئول بدانند و افراد توانمند، انسان‌های ضعیف را کمک کنند چرا که خیرخواهی از آداب انتظار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار