ما پیروزیم-۹۳/

یکی از مصادیق تقوا، از خودگذشتگی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی گفت: یکی از مصادیق تقوا، از خودگذشتگی و از دنیا بریدن است که شهدای گرانقدر به این مقام رسیده‌اند.
کد خبر: ۳۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 08March 2019

یکی از مصادیق تقوا، از خودگذشتگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، از خودگذشتگی و از دنیا بریدن است که شهدای گرانقدر به این مقام رسیده‌اند و در جوار شهدا قرار گرفتن توفیق بزرگی است که اکنون نصیب مردم زاهدان شده تا در محضر سه شهید گمنام باشیم.

وی افزود: تشییع پیکر شهدا، اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق جنگی بازمانده از دوران دفاع مقدس از جمله راه‌های زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و از وظایف نسل امروز است.

امام جمعه زاهدان به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور رئیس جدید این قوه شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز به تلاش‌های مذبوحانه خود ادامه می‌دهند، از اقدام متقابل وزارت امور خارجه ایران و اخراج برخی از دیپلمات‌های هلندی تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار