امام جمعه موقت کرمانشاه:

مدیران با جهاد و مدیریت درست رفاه مردم را تامین کنند

حجت‌الاسلام «محمد حجتی» گفت: قطعا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، اما مدیران می‌توانند با جهاد و مدیریت درست رفاه اولیه و اساسی مردم را تامین کنند.
کد خبر: ۳۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ - 08March 2019

مدیران با جهاد و مدیریت درست رفاه مردم را تامین کنند.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمد حجتی» امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به خاص بودن سرزمین ایرانیان در طول تاریخ، اظهار داشت: آنچه که به برخی روشنفکر نماها توصیه می‌کنم، آن است که به مطالعه تاریخ بپردازند؛ چراکه مطالعه‌ تاریخ به آنان یاد خواهد داد که کشور ایران همیشه در جایگاه رفیع تمدن و فرهنگ قرار داشته است و این سبب خواهد شد تا دیگر به یاوه‌گویی درباره تمدن و فرهنگ ایرانیان نپردازند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌ اسلام برای آزادی‌خواهی جوامع بشری است، گفت: در طول تاریخ انبیاء و زندگی اهل بیت پیامبر مکرم اسلام، مکرر مساله‌ استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم دیده شده است و در حال حاضر نیز در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم، از آن رو هر حکومتی که علم مبارزه با اساس ظلم و استکبار را برافراشته است مورد تحریم‌ها و تهاجم سلطه‌گران قرار گرفته است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با اشاره به مدیریت داخلی در کشور تصریح کرد: قطعا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، اما مدیران می‌توانند با جهاد و مدیریت درست رفاه اولیه و اساسی مردم را تامین کنند.

حجتی با اشاره به وضعیت امکاناتی که دولت برای جامعه فراهم می‌کند، عنوان کرد: قطعا امکاناتی از سوی دولت به سمت جامعه روانه می‌شود اما آیا این امکانات به مردم مستضعف می‌رسد؟! متاسفانه در سطوح مدیریتی کشور شاهدیم که این امکانات به جای آنکه به مردم کف بازار برسد، به دست مفسدین اقتصادی می‌افتد و هیچ حد و مرزی را نیز برای چپاول آن قائل نیستند.

امام جمعه‌ موقت کرمانشاه با اشاره به سیره‌ی امیرالمومنین در خصوص مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: ریشه‌ ظلم و ظالم را باید با سم از بین برد، امیر مومنان در همین باره میفرماید: صبر من در مقابله با فساد و تبعیض مانند صبر کسی است که استخوان در گلویش گیر کرده و یا خار در چشمش فرو رفته باشد.

وی همچنین در خصوص ایام مبارک ماه رجب و همچنین ایام نوروز عنوان داشت: اعیاد پیش رو و علی الخصوص عید نوروز را باید همچون اجدادمان، ایام دستگیری از مستضعفین قرار دهیم چرا که پیغمبر اکرم (ص) عید نوروز ایرانیان را به همین ویژگی خاص مورد تکریم قرار داده و آن را مبارک شمرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار