ما پیروزیم-۹۶/

راهیان نور یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی کشور است

حجت‌الاسلام کاظم تیموری با بیان اینکه راهیان نور یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی کشور است، گفت: راهیان نور موجب القا فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان می‌شود و نسل جدید را با ذخیره بزرگ دفاع مقدس آشنا می‌کند.
کد خبر: ۳۳۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ - 08March 2019

راهیان نور یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «کاظم تیموری» امام جمعه موقت پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: امروز دشمن با برنامه‌های زیاد و گسترده تمام توان خود را برای جدایی جوانان ما از فرهنگ شهید و شهادت به کار گرفته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت شهید و روز شهید، افزود: باید با آموزش ایثار و مقاومت و با بینش کامل اسلامی مقابل توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و مقاومت، بایستیم.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه راهیان نور یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی کشور است، گفت: راهیان نور موجب القا فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان می‌شود، نسل جدید را با ذخیره بزرگ دفاع مقدس آشنا می‌کند و راهیان نور پاسخ به سئوال جوانان مبنی بر چرایی 8 سال دفاع مقدس است و با لمس واقعیت‌ها از نزدیک، آنها را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه می‌کند.

امام جمعه موقت پلدختر بیان کرد: تعیین حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری یکی از مسائل روز است که انتخاب این فرد شایسته در این پست مهم باعث خوشحالی همه ما شد.

خطیب این هفته نماز جمعه پلدختر ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق قوه قضاییه از رئیس جدید خواست با اقتدار جلوی ویژه‌خواران و اختلاس گران را بگیرد و با مفسدان اقتصادی بطور قاطع برخورد کند  و باید با قدرت تمام با مفسدان مبارزه و آنها  را به دادگاه عدل اسلامی فرا خوانند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به  موانع سد راه جوانان برای ازدواج اشاره و تصریح کرد: پرداخت وام‌های ازدواج از معضلات اجتماعی ازدواج جوانان است که علاوه برگرانی اجناس و افزایش قیمت‌ها، طی کردن مراحل اداری برای دریافت وام یکی از مشکلات پیش‌روی  زوج های جوان است.

حجت الاسلام تیموری یاد آورشد: گرچه دولت سقف وام ازدواج هر زوج را در سال آینده 300 میلیون ریال اعلام کرده اما به علت کمبود ضامن و موانع اینچنینی، مشکلات جوانان همچنان پا بر جاست که باید مسئولین در رفع این موانع تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار