شیخ دعموش: آمریکا ضعیف‌تر از هر زمانی در منطقه است/ ناکامی‌های پیاپی واشنگتن در لبنان

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: آمریکا در نتیجه شکست مکرر خود در محاصره حزب‌الله دچار ناکامی‌های پیاپی در لبنان شده است.
کد خبر: ۳۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ - 08March 2019

حزب الله: آمریکا ضعیف‌تر از هر زمانی در منطقه است؛ ناکامی‌های پیاپی واشنگتن در لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله اظهار داشت: آمریکا با سفر هر یک از مسئولان خود به لبنان، اقدام تحریک آمیز علیه مقاومت انجام می دهد و تلاش می کند که افکار عمومی لبنان را علیه حزب الله تحریک کند. افزایش حضور سیاسی و مردمی حزب الله و انباشت قدرت این حزب که باعث بازدارندگی اسرائیل از حمله به لبنان شده، آمریکا را ناراحت کرده است.

وی افزود: آمریکا همچنین ناراحت است که حزب الله پرچمدار پرونده مبارزه با فساد در لبنان شده است و در زمینه های مختلف دستاورد کسب می کند. همه این موفقیت های حزب الله درحالی به دست آمده که آمریکا تلاش کرده است تا به وجهه حزب الله در لبنان و منطقه خدشه وارد  و این حزب را ضعیف کرده و در سطح سیاسی و مردمی محاصره کند.

شیخ دعموش با اشاره به یاس و ناامیدی آمریکا در متقاعد کردن لبنانی ها برای دست برداشتن از مقاومت یا مقابله با حزب الله گفت: آمریکا امروز ضعیف تر از هر زمان دیگری در لبنان و منطقه است.

وی درباره پرونده مبارزه با فساد در لبنان گفت: حزب الله به پیگیری این پرونده ادامه می دهد و از این امر عقب نشینی نخواهد کرد و همه گام های لازم را تا پایان دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار