ما پیروزیم-۹۹/

رکاب‌زنی ۱۵۰۰ کیلومتری رزمنده همدانی برای بزرگداشت یاد و نام شهدا

دوچرخه‌سوار همدانی به عشق یاد و نام شهدای عملیات کربلای ۴ مسافت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری را رکاب زد.
کد خبر: ۳۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ - 09March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، داریوش زیوری شایسته مرد میانسال همدانی در آستانه روز ملی راهیان‌نور مسافت طولانی را برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان هشت سال دفاع مقدس رکاب‌زنی کرد.

در زیر گفت‌و‌گوی کوتاه با وی را در خرمشهر می‌خوانید.

خود را معرفی کنید.

بنده داریوش زیوری شایسته اهل استان همدان هستم، در سال‌های دفاع مقدس توفیق حضور در جبهه‌ها و جنگیدن در کنار رزمندگان و شهدای عزیز را داشتم.

در کدام عملیات‌ها حضور داشتید؟

بنده در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ توفیق حضور داشتم که در آن زمان در کنار منطقه‌ام‌الرصاص عراق در حال نبرد با رژیم بعثی بودیم، سپس در عملیات‌های نصر و بیت‌المقدس با لشکر انصارالحسین (ع) نیز شرکت کردم و از نزدیک با ایثارگری و فداکاری شهدای والامقام آشنا شدم.

چه مقدار مسافت را برای رسیدن به یادمان علقمه رکاب زدید؟

بنده سر جمع یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر را برای رسیدن به یادمان علقمه و منطقه عملیاتی کربلای ۴ رکاب زدم، ابتدا سفرم را از استان همدان استارت زدم و سپس عازم اصفهان شدم و به صورت رسمی سفرم از کنار قبر مطهر شهید همت آغاز شد، پس از آن راهی استا ن‌های فارس و بوشهر شدم و در نهایت به استان خوزستان رسیدم که این سفر دو هفته به طول انجامید.

هدف شما از این سفر چیست؟

هدف بنده از این سفر و رکاب‌زنی معرفی زندگی سبز به جامعه بود، همچنین بزرگداشت خاطره، یاد و نام شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی نیز از اهداف اصلی رکا‌ب‌زنی من از همدان تا خوزستان بود.

حرف پایانی؟

همه ما مدیون شهدا، رزمندگان و جانبازان هستیم، بنده در ایام جنگ شاهد جانفشانی آن‌ها بود، باید سعی کنیم که رشادت و فداکاری‌های ایثارگران را فراموش نکنیم و همیشه و تا قیامت شهیدان بر گردن ما دِین دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار