مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خبر داد:

رونمایی از نرم افزار چندرسانه‌ای شهید "یونس زنگی آبادی" در کرمان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: در این نرم‌افزار چند رسانه‌ای 146 قطعه عکس، 286 برگ سند و87 دقیقه فیلم از زندگی‌نامه، وصیتنامه و دفتر خاطرات این شهید ارائه شده است.
کد خبر: ۳۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ - 15November 2014

رونمایی از نرم افزار چندرسانه‌ای شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان: همزمان با نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، نرمافزار چند رسانهای سردار حاج «یونس زنگیآبادی» صبح امروز در جوار گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.
 
سردار «محمدرضا حسنیسعدی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این زمینه گفت: در این نرمافزار چند رسانهای 146 قطعه عکس، 286 برگ سند و87 دقیقه فیلم از زندگینامه، وصیت نامه و دفتر خاطرات این شهید ارائه شده است.
 
وی افزود: در مرحله اول یکهزار و 200 نسخه از این نرمافزار تهیه شده تا در مراکز فرهنگی برای فروش عرضه شود و توزیع این نرمافزار در سطح کشور در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.
 
حسنیسعدی با اشاره به اینکه کتاب «نخل سوخته» که شامل بخشی از خاطرات و زندگینامه شهید یونس زنگیآبادی میباشد ودر یک دوره مسابقه کتابخوانی مورد استقبال فراوان قرار گرفت، افزود: مسابقه کتابخوانی «ستاره من» زندگینامه سردار شهید حمید عربنژاد نیز به زودی در استان کرمان برگزار میشود.
 
گفتنی است: سردار شهید حاج «یونس زنگیآبادی» فرمانده تیپ امام حسین لشکر 41 ثارالله در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
همچنین به مناسبت هفته کتاب، دستاندرکاران عرصه کتاب و کتابخانههای کرمان با آرمانهای شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
 
در این آیین باشکوه که با عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همراه بود، مدیرکل کتابخانههای عمومی استان کرمان گفت: بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تجدید میثاق آرمانهای شهدا آغاز شده تا برکتی برای کار و جایگاه کتاب و کتابخوانی در کشور باشد.
 
وی همچنین عنوان کرد: همه تلاشهای ما بر این است که بحث کتابخوانی بیش از پیش به نسل جوان تسری یابد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار