رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج):

شهدا گل‌های خوشبوی گلستان‌های بهشت هستند/ استقامت خانواده‌های شهیدان قابل ستایش است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی گفت: شهیدان والامقام از مقام و ارج و قرب خاصی در درگاه الهی برخوردار بوده و گُل‌های خوش‌بوی گلستان‌های بهشت هستند.
کد خبر: ۳۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ - 09March 2019

شهدا گل‌های خوشبوی گلستان‌های بهشت هستند/ استقامت خانواده‌های شهیدان قابل ستایش استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینی قزوینی» رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) با تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون و زینبیون مستقر در شهر قم دیدار کرد.

رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) در دیدار این خانواده‌های شهدا، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اعطاء تابعیت به خانواده‌های شهداء مدافعین حرم، اگر مسؤولان امر به ویژه وزارت خارجه، همکاری‌های لازم را انجام دهند، من تلاش خواهم کرد که حداقل مشکل مسکن خانواده‌های شهداء فاطمیون و زینبیون را در شهر‌های قم، مشهد و تهران حل کنم، چون بالاترین دغدغه من این است که این منازل به نام این خانواده‌ها ثبت شود.

حسینی قزوینی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهداء به ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای مدافع حرم، بسیار قابل ستایش و تکریم است گفت: خانواده شهداء از مقربان درگاه خداوند هستند و خداوند دستان دعاگوی آنان را خالی باز نمی‌گرداند و از این رو امیدواریم این خانواده‌های والا مقام، دعاگوی همه شیعیان جهان و به ویژه شیعیان مظلوم یمن باشند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: شهیدان والامقام از مقام و ارج و قرب خاصی در درگاه الهی برخوردار بوده و گُل‌های خوشبوی گلستان‌های بهشت هستند.

در این دیدار‌ها سردار «سید محمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه استان قم نیز حضور داشت و علاوه بر تقدیم هدایایی به همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم، مقرر شد برخی از مشکلات معیشتی این خانواده‌ها برطرف شود؛ همچنین کلید واحد‌های مسکونی که با تلاش حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی و مساعدت برخی خیرین شیعه خارج از کشور تأمین اعتبار شده بود، به خانواده‌ها تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها