آیت‌الله یزدی:

هجرت آیت‌الله «عیسی قاسم» سر آغاز پیروزی ملت بحرین است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بسیاری از هجرت‌ها سر آغاز پیروزی بوده و امیدواریم هجرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم نیز سر آغازی برای پیروزی ملت بحرین باشد.
کد خبر: ۳۳۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 10March 2019

هجرت آیت الله «عیسی قاسم» سرآغاز پیروزی ملت بحرین استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین تکریم و تجلیل از آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

آیت‌الله «محمد یزدی» در این آیین طی سخنانی با خیرمقدم گویی به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به شهر مقدس قم و جوار حرم کریمه اهل بیت (س)، اظهار داشت: ما امروز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بخاطر همه مشقت‌ها و سختی‌ها و زندان بودن‌ها شما در مسیر دفاع از اسلام از شما تجلیل می‌کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در تاریخ گذشته، سراغ نداریم که مثل امروز اسلام در سطح دنیا در این حد مطرح باشد و این ایستادگی به همت امثال عالم مجاهد آیت‌الله عیسی قاسم و علمای دیگر از جمله سیدحسن نصرالله است.

وی گفت: بسیاری از هجرت‌ها سر آغاز پیروزی بوده و امیدواریم هجرت آیت‌الله عیسی قاسم نیز سر آغازی برای پیروزی ملت بحرین باشد.

آیت‌الله یزدی بیان داشت: در ایران در زمان شاه، امام خمینی را تبعید کردند و ایشان مجبور به هجرت شدند، اما روزی رسید که امام خمینی به ایران بازگشتند و استقبال بی‌نظیری از ایشان صورت گرفت.

وی تأکید کرد: با اقدامات علمای بزرگ امثال آیت‌الله عیسی قاسم امروز با استفاده از ابزار‌های نوین می‌توان اسلام را روز به روز به دنیا معرفی کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ملاقات خود در سال‌های قبل و اوایل انقلاب اسلامی با رهبر شیعیان بحرین گفت: در آن زمان زمینی را در قم برای احداث مسجد و مدرسه برای شیعیان بحرین در نظر گرفته بودیم و سند این زمین به اسم اینجانب است، اما در ذیل آن آمده که اینجا وقف است و متعلق به شیعیان بحرین بوده و امروز نیز در اختیار آنان است.

در این آیین کلیپی از مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها