با صدور پیامی؛

حجت‌الاسلام سعیدی انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی را تبریک گفت

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 10March 2019

حجت الاسلام سعیدی انتصاب آیت الله رئیسی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پی انتصاب حجت‌الاسلام حاج سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، در پیامی این انتصاب شایسته را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و لیاقت و کارآمدی آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم تلاقی و همزمانی دوره جدید راهبری قوه قضاییه با طلیعه دهه پنجم انقلاب و بیانیه راهبردی گام دوم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بهره‌مندی دستگاه قضا از تجارب و سوابق ارزنده آن فقیه وارسته و عالم فرهیخته و برخوردار از ظرفیت‌های مثال زدنی علمی و فکری، آینده‌ای درخشان و امیدافزا را فرا روی دستگاه قضا قرار داده که با تاسی به منویات و توصیه‌های معظم له خواهد توانست موجبات دلگرمی و اعتماد روز افزون مردم شریف ایران را فراهم آورد.

دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت، ولیعصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را ازدرگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

علی سعیدی شاهرودی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار