در پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب حجت‎الاسلام «رئیسی» به ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفت

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، انتصاب وی به ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ - 10March 2019

سردار «کارگر» انتصاب حجت‎الاسلام «رئیسی» به ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی به آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، انتصاب وی به ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام سردار کارگر به شرح زیر است:

برادر بزرگوار حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم قوه‌قضائیه

با صلوات بر محمد و آل محمد (صل‌الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرت­عالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به ریاست قوه‌قضائیه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌­نمایم.

یقیناً تجارب و عملکرد‌های درخشان و مفید آن عالم فقیه، انقلابی، بابصیرت و ولایتمدار در آستان قدس رضوی و در دوران حضور و تصدی مسئولیت­‌های گوناگون و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به­‌ویژه در قوه‌قضائیه و اعتماد معظم­‌له به جناب­عالی مورد توجه و تأکید بوده است.

رجا واثق دارم با الطاف الهی و در ظلّ توجهات حضرت امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و با دعای خیر مردم عزیز و انگیزه و همتی مضاعف و همچنین تکیه بر دانش، تجربه و تلاش جهادگونه که الحمدالله در منش و رفتار و فعالیت­‌های قبلی ساری و جاری بوده است، در آن دستگاه عدالت‌محور، موفّق و تحول­‌آفرین خواهید بود.

توفیق خدمت انقلابی و جهادی شما و همکاران محترم­‌تان را در گسترش عدل و احیاء حقوق عامه، مبارزه با فساد و نظارت وسیع بر اعمال قانون، بسط  و گسترش عدالت علوی در جامعه با نصب­‌العین قرار دادن منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌­ای عزیز (مدظله‌العالی)، از خداوند سبحان مسألت می‌­نمایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع­ مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها