امام جمعه بندر گناوه:

اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان است و می‌تواند جوانان را از آسیب‌های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.
کد خبر: ۳۳۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ - 10March 2019

اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه بندر گناوه امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف این شهرستان اظهار داشت: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

وی گفت: رجب ماه پرفیض و برکت، ارتباط و ریزش رحمت الهی بر بندگان و ولادت سه امام معصوم (ع) فرصت بسیار خوب و استثنایی برای مومنان است که نهایت بهره معنوی را در ایام البیض ببرند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام البیض تقارن با ایام نوروز دارد و ممکن است ریزش هایی در حضور مردم وجود داشته باشد، باید زمینه های لازم برای حضور معتکفان آماده شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه برخی افراد برای حضور در آیین روح‌بخش اعتکاف تمایل و علاقه وافری دارند اما قدرت و تمکن مالی ندارند باید به آنان کمک کنیم.

رکنی حسینی افزود: یکی از آسیب هایی که در ایام اعتکاف وجود دارد داشتن گوشی های تلفن همراه است که باید در این مدت معتکفان از آن فاصله بگیرند تا از فضای مادی بیرون آمده و نهایت بهره و فیض را ببرند.

وی از مدیران فضاهای مجازی خواست و عنوان کرد: ضمن تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده نسبت به تشویق و ترغیب بیشتر جوانان اقدام و با پرهیز از انتقادهای نادرست، راهکار به منظور هرچه بهتر برگزاری ایام اعتکاف ارایه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار