ما پیروزیم- ۱۳۲/

سفرهای راهیان نور تمام دسیسه‌‌های دشمنان را خنثی کرده است

سردار «غلامعلی کفاش» طی پیامی به مناسبت روز ملی راهیان نور گفت: سفر معنوی به سرزمین‌های نبرد هشت ساله دفاع مقدس این مرز و بوم در جایگاهی قرار دارد که تمام دسیسه‌ها، تهاجمات و شبیخون‌های فرهنگی علیه انقلاب اسلامی را از طریق ظرفیت‌های موجود در اردوهای راهیان نور خنثی کرده است.
کد خبر: ۳۳۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 11March 2019

سفرهای معنوی راهیان نور تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پیامی به مناسبت 20 اسفند روز ملی راهیان نور، دفاع مقدس را یکی از هدیه‌های پروردگار به ملت شریف ایران دانست و این روز بزرگ را به تمامی خادمین شهدا، بسیجیان و عموم مردم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بیستم اسفند یادآور روزی است که نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 1375 در جمع راهیان نور و بزرگداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و بدین خاطر به روز ملی راهیان نور نامگذاری شد.

حرکت‌های راهیان نور سرآغاز معرفتی بس عظیم از شناخت و لمس کردن رشادت‌های دلیرمردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس با اخلاص در عمل و اطاعت از ولی فقیه دل در گرو خالقشان دادند و در طواف در سرزمین های حق علیه باطل به ندای پرورگار خود در دفاع از اسلام ناب محمدی لبیک گفتند.

راهیان نور مناسب‌ترین فرصت و زمانی جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل اول انقلاب به نسل‌های آینده به شمار می‌رود، گنجینه‌ای زنده که تمام ایثار ها را در مرکز قلب جای داده است، مکانی که نمایشگاه صحنه‌های زنده آن مانع جدایی نسل‌های آیندگان به عنوان سرمایه نظام از هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

سفر معنوی به سرزمین‌های نبرد هشت ساله این مرز و بوم در جایگاهی قرار دارد که تمام دسیسه‌ها، تهاجمات و شبیخون‌های فرهنگی بر علیه انقلاب اسلامی از طریق ظرفیت‌های موجود در اردوهای راهیان نور و آشنائی با افتخارات غرور‌آفرین پهلوانان وطن آن را خنثی کرده است.

سردار «غلامعلی کفاش»» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تاکنون، روز ملی راهیان نور را به تمام خادمین و دست‌اندرکاران این حرکت معنوی تبریک گفت و از خداوند منان علو درجات و شفاعت شهیدان را در روز محشر برای متولیان راهیان سرزمین‌های نور خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار